האתר, כולל פורטל המכיל עולם תכנים השאובים מתחומי האופנה והטרנדים לקיץ 2005 של מותגים בינלאומיים וקישורים לאתרי מותגי האופנה המובילים בעולם מארמאני ועד גוצ'י!
סנדי בר מובילה את האתר ומככבת בו בשלל צילומים, כתבות, תצוגות ועוד. עוד באתר: סרטון תצוגת האופנה והמייקינג אוף של הפרסומת, קטלוג עדכני ומפורט של קולקציות משקפי השמש האביזרים והתיקים הנמכרים ברשת, קישורים (לינקים) לאתרי בתי האופנה המובילים בעולם מגוצ'י ועד אמפוריו ארמאני, החידושים לעונה הקרובה ועוד.
www.erroca.co.il "אירוקה" רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, משיקה אתר אינטרנט חדש אופנתי וצבעוני ברוח המותגים הבינלאומיים והקמפיין לקיץ 2005 בהשקעה של 150,000 $.
האתר בכיכובה של סנדי בר, מתחדש העונה עם פורטל אופנה חדש ונרחב הכולל מידע על האופנה והטרנדיים העולמים לקיץ הקרוב, סרטון תצוגת האופנה והמייקינג אוף של הפרסומת קטלוג עדכני ומפורט על קולקציות משקפי השמש האביזרים והתיקים הנמכרים ברשת, קישורים לאתרי בתי האופנה המובילים שמשקפי השמש שלהם נמכרים ברשת, החידושים לעונה הקרובה ועוד.
בנוסף, ניתן למצוא מידע חיוני ושימושי כגון טיפים להתאמת משקפיים למבנה פנים, בחירה נכונה של משקפי ראייה וכמו-כן, טיפים לשמירה על המשקפיים. עוד באתר מידע ופירוט המוצרים החדשים, אינפורמציה על המבצעים המתקיימים ברשת, לוח דרושים בו ניתן לקבל אינפורמציה לגבי משרות פנויות ברשת והצטרפות למועדון הלקוחות של אירוקה המקנה הטבות שונות לרכישה ברשת.
האתר נבנה על-ידי חברת "קומרקס".
רשת "אירוקה" היא הרשת הגדולה בארץ למשקפי שמש מגלגלת כ-100 מליון שקל בשנה. בחברה מועסקים 300 עובדים ברשת החנויות המונה כרגע 41 סניפים.
הרשת משווקת באופן בלעדי בארץ את משקפי הראייה ומשקפי השמש של מותגי האופנה המובילים "גוצ'י", "איב סאן לורן", "פולו ראלף לורן", "דיזל", "אירוקה", "אוקסידו", "ברברי", "קררה". בנוסף, השנה מתווספים לרשת מותגי העל החשובים ביותר בעולם כיום בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה, "ג'ורג'יו ארמני" ו"אמפוריו ארמני".