X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרן היסוד
▪  ▪  ▪

חברת "השתתפויות בנכסים" המייצגת את קרן היסוד והמגבית המאוחדת לישראל מציעה למכירה 3 מגרשים בנתניה וכפר שמריהו באמצעות הליך הגשת הצעות.
חברת "השתתפויות בנכסים" המנהלת והמשכירה כיום למעלה מ - 400,000 מ"ר ברחבי הארץ, בניהם: שטחי משרדים, מרכזים מסחריים , מרכזים לוגיסטיים , מבני תעשיה ועוד והמטפלת בין היתר בנכסי הנדל"ן של קרן היסוד והמגבית המאוחדת לישראל, מציעה למכירה באמצעות הליך של הגשת הצעות 2 מגרשים בנתניה ומגרש נוסף בכפר שמריהו.
בנתניה מוצעים למכירה 2 מגרשים הממוקמים באותו מתחם שברח' אברהמס. מגרש אחד משתרע על שטח של כ - 2 דונם ומיועד לתכנון מחדש במסגרת תוכנית נת 556. המגרש השני בנתניה משתרע על שטח של כ - 578 מ"ר ושייך לתוכנית איחוד וחלוקה ללא הסכמת בעלים נת 542 א'.
המגרש השלישי המוצע למכירה במסגרת הליך הגשת הצעות על-ידי גופים שונים, הינו מגרש הממוקם בצפון מזרח כפר שמריהו, בין נחלת עדה (השכונה המערבית ביותר של הרצליה העיר) לכפר שמריהו ומשתרע על שטח של כ - 4.1 דונם. מדובר בשטח חקלאי המיועד להשבחה.
לדברי אלון וקסמן - מנהל השיווק של חברת "השתתפויות בנכסים", "למרות שיצאנו לשיווק עם המגרשים הנ"ל לפני שבועיים ימים בלבד, קיבלנו עד עתה מאות הצעות לרכישת המגרשים הנ"ל, בעיקר ע"י עורכי דין, בעלי המגרשים הסמוכים, אנשים פרטיים, רו"ח ועוד.
את ההצעות ניתן להגיש עד ליום 26/4/05.
עוד מוסיף וקסמן, ההיענות הגדולה מצד המציעים נובעת לאור העובדה כי מדובר במגרשים בעלי מיקום אסטרטגי וכן לאור העובדה כי מדובר בעתודות הקרקע האחרונות באזורים אלו. כמו כן, יש לציין כי עם השבחתם והפשרתם של המגרשים הנ"ל יש להניח כי שוויים יהיה עד פי 10 ממחיר הרכישה, מה שהופך את רכישת המגרשים הנ"ל לעסקה נדלני"ת כדאית"
"קרן היסוד" ו"המגבית המאוחדת לישראל" מציעות אחת לפרקי זמן חלק ממגרשיהם למכירה , המנוהלים על-ידי חברת "השתתפויות בנכסים".
חברת "השתתפויות בנכסים" הינה חברת הנכסים של הסוכנות היהודית המתמחה בניהול, ושיווק של נכסי נדל"ן בתחום המגורים ובתחום הנדל"ן העסקי: משרדים, תעשיה, מרכזים לוגיסטיים ועוד. חברתץ "השתתפויות בנכסים" מנהלת כיום למעלה מ - 400,000 מ"ר ברחבי הארץ, בניהם שטחים של חברות מהמובילות במשק הישראלי.

תאריך:  14/04/2005   |   עודכן:  14/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il