X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם JWT
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום JWT בקמפיין פרסום התנדבותי ל"חג שבע" של הרב דוד יצחק גרוסמן.
משרד הפרסום JWT וזכיינית ערוץ 2 רשת נרתמו לפרויקט התנדבותי מיוחד של הרב דוד יצחק גרוסמן, חתן פרס ישראל ומייסד ארגון מגדל אור, לגיוס תרומות מזון לפסח למשפחות נזקקות, תחת הסיסמה "חג שבע".
לצורך הפרויקט ניתנו לרב גרוסמן כ-12 דקות יומיות ב'רשת' (מזמן הקהילה של חודש מרץ) על מנת לקדם את הקמפיין, שהוכן כולו בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום JWT. חברת call center תקשוב העמידה בהתנדבות מוקדנים לקבלת התרומות הטלפוניות.
הרב יצחק דוד גרוסמן: רבה הראשי של מגדל העמק ב-35 השנים האחרונות וחתן פרס ישראל על מפעל חיים, הינו מהדמויות המוערכות ביותר בעשייה החברתית בארץ. גרוסמן נחשב לאיש ששיקם את מגדל העמק והוביל אותה מעיירת פשע ליישוב בעל מרקם חברתי בריא ומשגשג. הרב מקדיש את כל כולו למען הקהילה והגיע למעמד של "קדוש" בקרב תלמידיו, האנשים הקרובים אליו ובקרב מנהיגי ציבור המודעים לפועלו.
מתוך ספר פרס ישראל: "מסכת חייו של הרב יצחק דוד גרוסמן שזורה בפעילות תורנית ענפה כרב, לצד פעילויות ייחודיות ויוצאות דופן בנושאי חינוך, רווחה, קליטת עלייה, קירוב לבבות בין חילוניים לדתיים ועוד. הרב, שבעבר נקרא "רב הדיסקוטקים", אינו נרתע לפגוש את המצוקה במקומה - הוא יושב עם הנערים בבתי הקפה, בפאבים ודיסקוטקים, הרב מבקר בבתי-סוהר לנוער ומלווה את העבריינים גם לאחר שחרורם. אלפי נערים חייבים לו את חזרתם למוטב והשתלבותם בחברה. הרב משקיע רבות בתחום קליטת העלייה ופועל רבות גם לקירוב לבבות בין דתיים לחילוניים.
ארגון "מגדל אור" נוסד ב 1972 על-ידי הרב. הארגון הוא רשת מפוארת של עשרות מוסדות חינוך בהם מתחנכים כ-6,000 ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ במעונות יום, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכוניים, אולפנות ומדרשות, ופנימיות לגילאים השונים. מפעל ההזנה של הארגון מספק מידי יום ארוחות למאות משפחות נזקקות ומכין בכל יום מעל ל-10,000 מנות. על-פי תפיסתו של הרב אין סקטור מסוים לו דואג הארגון, כל מי שנזקק לסיוע מקבל אותו ללא כחל וסרק - ילדים במצוקה, עולים חדשים, אסירים משוקמים, נרקומנים, משפחות קשות יום וכו.
במקביל לפרסום בטלוויזיה, פנה הרב גרוסמן באופן אישי ופנייה נרגשת אישית לקבוצת אישים מובילים במשק ובתעשייה בבקשה לסייע לאותן משפחות נזקקות: "אלפי ילדים מצאו אצלנו בית חם. לא חסר להם דבר. אבל לאלפי ילדים אחרים בישראל אין מזל כזה. בליל הסדר הקרוב, כשישאלו 'מה נשתנה', הם יגלו לצערם כי דבר לא נשתנה וכי גם בערב החג, צלחתם תישאר ריקה. לכן החלטנו, כל ילדי ועובדי מגדל אור, ליזום את מבצע 'חג שבע', שנועד להעניק ארוחה חמה לאותם ילדים ובני משפחותיהם לפחות בליל הסדר.
בעזרתך, נוכל לעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו. בעזרתך, לא נשאיר בליל הסדר אף ילד רעב. במחיר של 50 שקלים, נוכל להעניק ארוחת-חג חמה לילד. אני בטוח, כי כאשר תסב לשולחן ליל הסדר ותשמע את אחד מילדי המשפחה שואל 'מה נשתנה', תדע כי אי שם בארץ, אצל ילד אחד לפחות, משהו השתנה. הודות לך".
ניתן לתרום בטלפון 30-20-40-800-1.
משרד הפרסום - JWT
קופירייטרים - עמיר שינקמן וארז מי-טל
פלנינג - גילי ארג'נטרו
מפיקה - שרון בן דוד
חברת ההפקות "דנה הפקות"
זכיין ערוץ 2 - "רשת"
call center - תקשוב

תאריך:  14/04/2005   |   עודכן:  14/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il