X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון
▪  ▪  ▪

המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון משלימה תהליך של מיתוג מחדש בעקבות תרומה של עשרות מיליוני דולרים של איש העסקים סמי שמעון.
המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון (לשעבר: המכללה להנדסה בנגב) סיימה בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה של 4 מיליון שקלים.
ההחלטה למיתוג מחדש נעשתה בעקבות שינוי שם המכללה בגין תרומה כספית גדולה של סמי שמעון המסייעת להשלים את בניית מתחם הקמפוס בבאר-שבע, שעלותו הכוללת מגיעה לכ-70 מיליוני דולרים. בראייה כוללת של מר שמעון פעילות המכללה תאפשר יצירת מקומות עבודה לסטודנטים בנגב ובכך תעודד אכלוס אזור הדרום באנשי מדע מהמרכז, כהכרה בחשיבותו של הנגב לקידומה ולפיתוחה של מדינת ישראל.
במסגרת המיתוג, עוצב למכללה לוגו חדש המעוצב כאלמנט הנדסי הנושא את ראשי התיבות של סמי שמעון ומשדר חדשנות טכנולוגית והייטק. כמו כן כולל המיתוג שלטי חוצות, שלטים על אוטובוסים, עיתונות ארצית ומקומית, קמפיין רדיו, קמפיין אינטראקטיבי ושימוש נרחב באמצעי קידום מכירות (דיוור ישיר, ביתן תערוכות הלימודים ועוד).
תהליך המיתוג מבסס את התפיסה של מצוינות ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים ומלווה בסיסמא שיצר סטודיו סיגל רווה-פלג המוביל חלק גדול מהמסע: "מהנדס המחר - הפיתוח הבא שלך מתחיל כאן".
כרמלה אוזן, רמ"ד פרסום ויחסי ציבור מסרה כי המיתוג המחודש מאפשר להציג את ערכי המכללה הכוללים חדשנות ומובילות בתחום ההנדסי. במסגרת המיתוג משולבים אלמנטים של שימוש במבנה יוצא הדופן דמוי ה"חללית" של הקמפוס בבאר שבע שעלותו נאמדה ב-70 מליון דולר ובמבנה העתידי של קמפוס אשדוד. מבנים אלו משקפים את החזון של המכללה לעתידנות ולפיתוח.
המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון הינה מכללה שהתרחבה לאחרונה וכיום משמשת כמכללה להנדסה הגדולה ביותר בארץ עם 2500 סטודנטים הלומדים בשני קמפוסים: קמפוס באר שבע וקמפוס אשדוד. כמו כן, למכללה מרכזי מחקר מדעיים בנושאי הנדסת בניין ואיכות הסביבה. תהליך המיתוג מחדש משקף את התפתחותה המהירה של המכללה בשנים האחרונות.
המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון נוסדה בשנת 1996. המכללה קיבלה הכרה מהמועצה להשכלה גבוהה ולבוגרי המכללה מוענק תואר בוגר (B.Sc.) ברוב המחלקות. חמשת תחומי הנדסה נלמדים במכללה: הנדסת בניין, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסה כימית (מסלול התמחות בתעשייה תהליכית ומסלול התמחות בביוטכנולוגיה, הנדסת תוכנה והנדסת תעשייה וניהול (מסלול התמחות במערכות תפעול ומסלול התמחות במערכות מידע). חזון המכללה מתמקד בהכשרת מהנדסים, תוך שימת דגש על הקשר לנעשה בעולם התעשייה ובמשק הישראלי והיא מתעתדת להגדיל את מספר הסטודנטים ל-3500 בתוך 5 שנים. [קישור]

תאריך:  14/04/2005   |   עודכן:  14/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il