X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם הכשרת הישוב ביטוח; "תיק לקוח" מאפשר בפעם הראשונה למבוטחי וסוכני הכשרת הישוב ביטוח להנות משירותי מידע, ניהול ותחקור פעילות הביטוח שלהם באמצעות האינטרנט על פי צרכיהם
▪  ▪  ▪

הכשרת הישוב ביטוח מעלה בימים אלו לרשת האינטרנט מודול שירות חדש ללקוחותיה במסגרת סביבת השירותים האלקטרונים, פורטל www.polisa.net אותו השיקה החברה לאחרונה. מודול השירות "תיק לקוח" מציג ללקוח באופן ידידותי ונוח, את כל תיק הביטוח שלו בחברה ומסייע לו בניתוח הנתונים, באבחון צרכי הביטוח שלו, בניהול אקטיבי של פעילותו הביטוחית ובחיזוק הקשר בינו לבין החברה וסוכן הביטוח שלו, כך מסר רון ויסברג, מנכ"ל הכשרת הישוב.
שרות זה מצטרף למערכת השיווק, הניתוח והתחקור - "תיק סוכן" המאפשרת לסוכני החברה ללמוד את כל פעילות לקוחותיהם, לסייע להם בתכנון פעילות נכון ולנתח פעילות זאת על מנת לאתר פוטנציאל עיסקי נוסף שטרם מומש.
רון ויסברג, מנכ"ל הכשרת הישוב מסר, כי ישומי האינטרנט "תיק לקוח" ו"תיק סוכן" יעניקו למבוטחי ולסוכני הכשרת הישוב ביטוח כלים מתקדמים למתן מידע על פוליסות הביטוח, להתאמה נכונה של צרכי הביטוח ולביצוע פעולות ישירות דרך מסך האינטרנט, מתוך אסטרטגיה של שקיפות וגילוי נאות שיתרמו מיידית לחיזוק הקשר עם לקוחות החברה.
ויסברג ציין, כי תיקי הלקוח והסוכן הינם ישומים המהווים צעד נוסף בשילוב של חדשנות טכנולוגית וחיזוק הקשר בין הסוכן, הלקוח והחברה תוך שמירה על שקיפות מוחלטת ומתן מידע מלא לכל מי שבא עם החברה במגע עסקי. ישומים שיווקיים אלה עומדים בקנה אחד עם המלצות אותן מוביל המחוקק ומונחות בידי המגמה הגלובאלית המוכיחה בכל עת ששקיפות ללקוח מחזקת את מידת האמון שלו בחברה.
בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את סביבת השירותים האלקטרונים, פורטל www.polisa.net ולהפוך אותו למרכז הפעילות מול החברה הן עבור המבוטחים והן עבור הסוכנים.
סביבת השירותים האלקטרונים, פורטל www.polisa.net מגובה במוקד שירות טלפוני הערוך לטפל בפניות לקוחות החברה וסוכניה לטיפול בבקשות טכניות ומקצועיות בהתאם לצורך. מוקד זה מטפל גם בכל נושאי התקשורת ופניות המבוטחים המבוצעות ישירות דרך האתר, בהן בירורים, משלוח טפסים, טיפול בתביעות ועוד.
במסגרת הדיוור השנתי למבוטחים, המבוצע בימים אלו, ציידה החברה את לקוחותיה וסוכניה בסיסמאות המאפשרות כניסה וצפייה בנתונים האישיים. נתונים אלו כוללים מידע מלא על הפוליסות בתחום ביטוח החיים וביטוחי הרכוש, סוגי הביטוח, סכומי הביטוח, תשלומים שוטפים והתראות על תכנון חסר ועל מועדי סיום הביטוח. החברה מסרה כי השקת קו השירותים הללו מלווה בכניסה רבה של לקוחות לאתר ומעידה על הצורך האמיתי, מבחינת הלקוח, במידע מסוג זה.
סביבת המידע של הכשרת הישוב ביטוח, www.polisa.net, הינה המשך ישיר להכתבת קצב טכנולוגי לענף. קצב המשדר נוחות, חדשנות, יעילות ומהירות. בו בחרה החברה. לעניין זה די בלהזכיר את מותג "חובה אקספרס" - הפקת תעודת ביטוח חובה באמצעות כרטיס אשראי. שיטת מכירה עימה יצאה החברה בעבר ושהפכה במרוצת הזמן לסטנדרט מוביל.

תאריך:  08/04/2002   |   עודכן:  08/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il