חברת Vignette, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הודיעה כי היא קיבלה פטנט על טכנולוגיה חדשנית התומכת בלוקליזציה (התאמה מקומית) אוטומטית ותצוגה של תוכן על בסיס מיקומו הגיאוגרפי של המשתמש.
פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אומר כי על ידי יישום טכנולוגיה זו יכולים ארגונים ליצור באופן דינמי תוכן Web בשפה ובפורמט המתאימים, וכך ליצור חוויית משתמש משופרת לגולשים באתר, המתורגמת לשביעות רצון ונאמנות.
"חששות לפגיעה בפרטיותם מונעים ממבקרים באתרי אינטרנט להזין מידע אישי, כולל מיקומם. בנוסף, פגמים בסטנדרטים ישנים יותר, כולל HTML v3.2, ובמתודולוגיות דפדפנים פופולריים, מונעים את האיתור האוטומטי של מיקום, ומהווים אתגר משמעותי לארגונים המנסים לתקשר בהתאמה אישית ומקומית" אומר פוני ארביב.
"ל-Vignette יש מסורת ארוכה של קידום חדשנות טכנולוגית למענה לאתגרי לקוחות", מציין ארביב. "טכנולוגיה פטנטית זו תעזור ללקוחותינו לייעל את הפיתוח והתמיכה בנוכחות אינטרנט גלובלית ורב-לשונית".
בין לקוחות Vignette בארץ: בנק לאומי, כלל פיננסים, מרוול, RAD, YNET, Interwise.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן. החטיבה מספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לחברות הבאות: בתחומי ה-CRM PeopleSoft, Remedy, Ingeneo, ניהול מערכות BMC Software, Compuware, תובנה עסקית (Business Objects, Ascential (Datastage, לינוקס (Red Hat), ניהול ידע (Verity, Virtual Self), פתרונות ניהול תוכן ופורטל (Vignette, QUOVA), פתרונות אינטגרציה(IBM, IONA, webMethods, GigaSpaces), אבטחת מידע (BindView), ניהול הדפסות (FormScape, Macro 4), פתרונות גיבוי (Diligent).
חברת מטריקס הינה חברת האינטגרציה ופרוייקטי ה-IT המובילה בשוק הישראלי, מעסיקה כ-1900 עובדים, ובעלת מחזור מכירות של כ-800 מיליון שקל בשנה. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב.