חברת טלמסר המתמחה בין השאר במתן פתרונות תקשורת מגוונים, ממשיכה להתבסס כשחקן מוביל בתחום המענה הקולי ובימים אלו משדרגת את מערכות התקשורת בהשקעה של כמיליון שקל. בין המערכות החדשות רכשה החברה מערכות IVR חדשניות ומתקדמות המשמשות כפלטפורמה טלפונית אינטראקטיבית מתקדמת לאספקת תכנים כדוגמת מבצעי קד"מ ומשחקים.
יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל, מסר כי ההחלטה לשדרג את המערכות נבעה בעקבות התרחבות החברה ולאחר רכישת חברת טלמסר והיערכותה לקליטת לקוחות חדשים מתחומים שונים כדוגמת המדיה הטלוויזיונית, כמו גם מההחלטה להמשיך ולהוביל את השוק תוך שיפור וייעול מתמיד של השירות ללקוחותיה העיסקיים.
לדברי בן יקר, מערכות התקשורת החדשות אפשרו להגדיל את כמות השיחות המטופלות מידי חודש בכ-60%. בסה"כ מידי חודש קבוצת טלכלל מטפלת בכ-5.4 מיליון שיחות בממוצע. במקביל, על מנת להשלים את השדרוג ולהבטיח את ייעילותו של המערך כולו, עודכן מערך ההדרכה הייחודי לעובדי טלמסר המספקים תמיכה במערכות לחברות שונות.
כיום קבוצת טלכלל נחשבת כמובילה בתחום שירות המענה הקולי לאחר שרכשה בשנה האחרונה גם את חברת טלמסר. רכישת טלמסר מהווה סנונית ראשונה בהתרחבותה של קבוצת טלכלל כולה לתחומי התקשורת השונים.
על לקוחותיה של קבוצת טלכלל נמנות חברות רבות מתחומים שונים ובהן זכייניות הערוצים השונים המשתמשות בשירותי הטלמסר של טלכלל לתחרויות טלוויזיוניות. המערכות המתקדמות של טלמסר מאפשרות לרכז ולנתח את כל תוצאות התחרויות בו זמנית ובאופן מיידי.
חברת טלכלל הוקמה בשנת 1992 כחברת ה-CALL CENTER הראשונה בישראל, ונחשבת לגדולה ולמובילה בתחום השיווק והפתרונות האינטראקטיביים. סל המוצרים של טלכלל מגוון וכולל שירותי תקשורת לחברות ובתי עסק תחת קורת גג אחת ובהם פתרונות SMS, שרותי טלמסר, IVR-תכנון, בנייה והפעלת תכנים סלולאריים, פורטל תוכן בחסות בזק (500000), שירותי מרכז הזמנות המתמחה במכירות, הקמה ותפעול מוקדי CALL CENTER בשיטת OUTSOURCING, הפקת חוברות צרכנות ותפעול מדיה מפולחת וממוקדת. בחברה מועסקים כ-320 עובדים. יואב בן-יקר, הנמנה על בעלי המניות, משמש כמנכ"ל החברה.