X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון גבעתיים; השקעה בקמפיין: 2 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת שיכון עובדים - חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל, מעלה ביום שישי הקרוב (29.4) את קמפיין ההשקה לקניון גבעתיים החדש בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
הקמפיין באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי כולל פרסום רחב היקף ברדיו, שלטי חוצות, עיתונות ארצית ועיתונות מקומית תחת הסלוגן "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות באמת" המלווה גם את הקונספט השיווקי של הקניון.
הקמפיין עולה כחודש לאחר שפתח הקניון את שעריו לקהל הרחב ומהווה בעצם את השלב השני בפנייה לקהל היעד. בשלב הראשון הופצו כ-48,000 ערכות בדיוור ישיר לכל בתי האב בגבעתיים, בכפר אזר, קרית קרניצי, וחלק משכונות רמת גן שכללו שקית מעוצבת ובתוכה עלון המציג את הקונספט השיווקי החדש ומיניאטורה בצורת קופסה של טבעת נישואין שכאשר פותחים אותה מחכה הפתעה - דגם של קניון גבעתיים.
בחלק הקריאטיבי מתמקד הקמפיין בלקיחת סיטואציות ומשפטים מעולם התוכן הנשי, כאשר מדובר במשפט כלשהו המהווה מעין "אמת אוניברסלית" עבור נשים ומיד אחרי משפט "פאנץ" משלים. לדוגמא: "אפשר ליהנות מסלט דיאטטי (במיוחד אם הוא התוספת)..." או "זה לא יפה לרכל (אבל פגישה על כוס קפה מבטלת את הכלל הזה)..." וכד.
בנוסף, מתכננת הנהלת קניון גבעתיים לתמוך בקמפיין ההשקה באמצעות פעילות שיווקית נלווית. בזמן הקמפיין יתקיימו בקניון אירועים ייחודיים לנשים כגון סדרת הרצאות וסרטים בקולנוע רב חן החדש בקניון - המפגשים ייסובו סביב נושאים ייחודיים כגון "אהבה ויחסים", "אומנות נשית","חודש סרטיי במאיות מפורסמות" וכד'.
רוני מליניאק סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שיכון עובדים מסר כי: "גם הקמפיין כמו כלל הפעילויות השיווקיות המתוכננות יתמוך בחידוד המסר של קניון הפונה לקהל הנשי וזאת בהתאם לאסטרטגיה העומדת מאחורי השקת הקניון לאחר זיהוי הפוטנציאל הטמון בקהל היעד הנשי המהווה את הליבה בפעילותם של קניונים בישראל ובעצם, יצירת "מערכת יחסים" אישית עם קהל זה".
לדבריו: " בנוסף לקמפיין מתוכננת פעילות חודשית ייחודית - תומכת קונספט, תמיכה פרסומית בנקודות מפתח במשך כל השנה, אתר אינטרנט ייחודי, כאשר סך כל התקציב השנתי המתוכנן לפעילות שיווקית פרסומית עומד על כ-4 מיליון ש"ח.
קניון גבעתיים החדש פתח את שעריו לפני כחודש תחת קונספט ייחודי וראשון מסוגו - קניון הפונה לקהל הנשי. הקונספט ליווה את תהליך הקמת הקניון כמעט מתחילתו ולכן כבר בשלבים המוקדמים של הבנייה ושיווק הקניון, נוצרה התאמה של הקונספט, למבנה הקניון ולתמהיל החנויות המתרכז בעיקר באופנה, ובבתי עסק הלקוחים מעולם התוכן של סגנון חיים כמו כל רשתות הקפה המובילות תחת קורת גג אחת, סניף של הולמס פלייס, חנויות איפור וטיפוח וכו.
חברת "שיכון עובדים" הינה חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל. במהלך 70 שנות פעילותה בנתה למעלה מ - 175,000 יחידות דיור בכל רחבי הארץ וכן מרכזי עסקים, בנייני משרדים ועוד. החברה הינה הזרוע היזמית של קונצרן "שיכון ובינוי אחזקות בע"מ" שהינה קבוצת הנדל"ן והבניה הגדולה והמובילה בישראל.

תאריך:  27/04/2005   |   עודכן:  27/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il