הפרה של שטראוס-עלית מסתערת על מקרר המעדנים ומכפילה נתח שוק על חשבון קרלו.
בעקבות השקת סדרת מעדני פרה חדשה (פרה פסים, שוקו בננה, שוקו אגוז ופרה מסולסל), הפרה תפסה נתח שוק של 7.8% (לעומת 10.9% לקרלו), נילסן 03/2005 כספי וכובשת את שוק מעדני הילדים!!!
בעקבות עליית נתח השוק של מעדן פרה, קרלו ספג ירידה של כ- 30%.
נתח השוק של מילקי (34.1%) עומד על פי 3 מהמעדן הבא אחריו.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, אמרה היום:
"מעדן פרה הצליח להכפיל את נתח השוק תוך חמישה חודשים ולנגוס בנתח השוק של קרלו".
שילוני: "עד היום שטראוס מחלבות הובילה בעולם הנוער והמבוגרים (מילקי, מעדן שטראוס ותענוג) והפעוטות (גמדים). ולכן שמנו לעצמנו מטרה לחזק ולהוביל גם את עולם הילדים. ועכשיו, עם התחזקות הפרה שטראוס מובילה בבטחה גם בעולם הילדים עם נתח של 50%".
שילוני הוסיפה כי, מעדן פרה מביא אל המקרר את חווית השוקולד. הפרה כמלכת השוקולד, מדברת לכל בני המשפחה ובמיוחד לבני הנוער והילדים שהם הצרכנים העיקריים בקטגוריה. הפרה היא מותג מוכר ואהוב ביותר בקרב הילדים. וכפי שהמותג האהוב הזה מפתיע כל פעם מחדש בעולם השוקולד והחטיפים, הוא מביא בדיוק את אותה חוויה, מחדש ללא הרף וכובש את ליבם גם במעדנים, במדפי החלב.
במבחני טעימה שנערכו על-ידי מכון אנליסט, בקרב ילדים גברה הפרה, בצורה מובהקת, על כל המתחרים בעולם הילדים הן בטעם והן במרקם של המעדן. התוצאה הטובה היא תולדה של המיזוג המוצלח שטראוס-עלית שמשלבים את מומחיות המחלבה עם עוצמת המותג פרה.
הרחבת סדרת הפרה, (פרה פסים, קומות, מסולסל, בננה, אגוז), מחזקת לא רק את חווית השוקולד האמיתי בעולם המעדנים אלא גם מוסיפה חדשנות מוצרית. סדרת הפרה החדשה הביאה טעמים חדשים (שוקו בננה, שוקו אגוז וצורות ייחודיות (ייחודי לפרה: פרה פסים - 4 פסים אורכיים בגביע אחד!