תחת אסטרטגיה חדשה של "מעל כולם" משיקה ניסאן את רכב הכביש-שטח החדש פאת'פיינדר בהשקעה של 5 מיליון שקל.
הקמפיין, אותו מוביל אנתוני פרקר ממכבי תל אביב מתוזמן לעלות לאוויר בערב משחקי הפיינל פור.
קבוצת קרסו יבואני רכבי ניסאן לישראל יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות תחת הסיסמא: "מעל כולם" באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב ובהשקעה של 5 מיליון שקל.
הקמפיין הדו שלבי יעלה בשלב ראשון כטיזר ב-30 באפריל למשך שבוע וב-6 למאי (יום הפיינל פור) יעלה במלואו.
אנתוני פרקר, שחקן קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל יוביל את קמפיין הפאת'פיינדר רכב הכביש- שטח 4X4 החדש של ניסאן . פרקר מככב בקמפיין ואיתו גם יותם הלפרין תחת הקונספט "מעל כולם" . "מעל כולם בעוצמה, מעל כולם בשטח, מעל כולם בטכנולוגיה, מעל כולם באבזור ובפינוק".
בשלב ראשון יעלה קמפיין טיזר, במסגרתו יחדיר פרקר את הגיית השם "פאת'פיינדר".
בשלב שני יעלה הסרטון, החל מסופשבוע משחקי הפיינל פור של מכבי תל אביב ב-6 במאי, בו נראה פרקר, נכנס לפאת'פיינדר ויוצא לדרך, תוך כדי נהיגת שטח מדהימה, במהלכה מספר לנו מה באמת חשוב בחיים.
"הכל עניין של גבוה וכולם רוצים עכשיו קצת יותר גבוה: מהירות גבוהה, ביצועים גבוהים, משכורת גבוהה, בניינים גבוהים, רוצים הכל גבוה, גבוה, גבוה. לא משנה כמה גבוה אתה מגיע תמיד אתה רוצה יותר." אומר פרקר בסרטון.
הקונספט הפרסומי של "גבוה מעל כולם" עלה במסגרת מחקר לבדיקת יתרון רכבי כביש-שטח כלעומת רכבים "רגילים". במחקר שנערך בקרב בעלי רכבי 4X4 עלה כי הנהגים (גברים ונשים כאחד) מדברים על היתרון שבתחושת הגובה, ותחושת העליונות מול יתר הנהגים בכביש-כגורם משמעותי בהעדפתם לרכבים אלו.
מטרה נוספת של הקמפיין היא לתרום למותג העל ניסאן תחת סיסמא חדשה-"ניסאן היפאנית שמפתיעה את העולם", זאת במטרה להגביר את המודעות למותג ניסאן ולחזק את הערכים שלו כיצרן רכב יפאני מוביל, המייצר דגמי מכוניות חדישים, מרגשים, מעוצבים ומשוכללים וזאת כחלק מהאסטרטגיה הרב שנתית של ניסאן בישראל.
יגאל שמיר, מנהל הקריאטיב במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב: "הבחירה באנתוני פארקר הייתה טבעית, על בסיס הקונספט הפרסומי של גבוה מעל כולם, שכן בבדיקות שערכנו פארקר מגלם עליונות לא רק ביכולות העל שלו כשחקן, אלא גם כאדם.
"במחקרים עלה כי פארקר אהוד בקרב נשים וגברים כאחד, כמו גם לא רק בקרב אוהדי מכבי תל אביב , הוא משדר איכות- על, ואצילית נדירה- ללא התנשאות.
כמו כן השקת הרכב בישראל מתקיימת בדיוק בתקופת הפיינל פור שכמובן יוצרת מומנטום מעצים נוסף לקמפיין".
אייל פביאן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו: "בשנים האחרונות שוק ה- X44 הפך לפופולארי בציבור הישראלי. גם פלח רכבי היוקרה עובר כיום לרכבי X44. רכבי השטח כבר אינם נחלת בודדים, ולראיה המעבר לרכבי X44 עירוניים, דו שימושיים ואף רכבי יוקרה להם נוספה דרישת הנוחות.
הפאת'פיינדר, מהווה את המילה האחרונה ברכבי השטח: הוא מגלם בתוכו שילוב עליון ומושלם של יכולות שטח מחד, ופינוק ונוחות הנסיעה מאידך".
במקביל, מעלה ניסאן קמפיין אינטרנטי. במסגרת הקמפיין פותח אתר ייעודי, שהוקם במיוחד לקמפיין, אשר מאפשר לגולשים באתר להירשם לאירוע ההשקה של הפאת'פיינדר שיתקיים ב-6.5.05 כמו גם לנסיעת מבחן על הרכב. האתר הייעודי נבנה על בסיס טכנולוגית FLASH הראשונה מסוגה בישראל המאפשרת תפעול וניווט באתר ע"י קטעי וידאו משולבים ודחוסים שלא דורשים זמן טעינה והמתנה ארוך והמסוגלים לשלב תוכן טקסטואלי +וידאו+ אינטראקטיביות. טכנולוגיה זו מאפשרת יותר דינאמיות והעברת מסרים בצורה ויזואלית טובה יותר, המאפשרת את העצמת חווית המותג.
הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים, ביניהם: Msn, Nana, Walla, The Marker ,Globes ,Ynet. הקמפיין הופק באמצעות חברתMedia WebSense בהשקעה של כ- 250,000 שקל.