X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלנית כרמון
▪  ▪  ▪

כלנית כרמון קיבלה בימים אלו את הסמכת שותף זהב של מיקרוסופט ישראל לשנת 2005. הסמכה זו מאפשרת לכלנית כרמון גישה לכלים ותמיכה הנדרשים לה כספק מוביל בשוק פתרונות מיקרוסופט, ומקנה לה רישום ב-Microsoft Resource Directory.
הסמכה זו מצטרפת להסמכת Microsoft Israel Project Partner שקיבלה לאחרונה כלנית כרמון, החברה הראשונה בארץ שהשלימה הסמכה זו.
לדברי ד"ר יובל כרמון, מנכ"ל כלנית כרמון, "כשותף עסקי וותיק של מיקרוסופט, אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק שירותים מובילים בתחומי מיקרוסופט תוך שמירה על מקצועיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. בקרב מומחי כלנית כרמון בוצעו כבר עשרות רבות של הסמכות מקצועיות לתחומי מיקרוסופט (MCP, MCSE) ובמהלך השנה החולפת גם ביצענו מספר פרויקטים מורכבים בקרב לקוחות כגון: תעשייה אווירית, בנק דיסקונט, פלאפון, חברת חשמל ועוד.
הסמכת הזהב ניתנה לכלנית כרמון כהוקרה על רמת המומחיות הגבוהה שלה, בהעברת ערך מוסף ללקוחות ויצירת השפעה חיובית בשוק הטכנולוגיה.
רוני דביר, מנהלת שותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל, מציינת כי כלנית כרמון הנה שותפת זהב של מיקרוסופט כבר שנים רבות ברציפות, לאחר שהוכיחה מקצועיות רבה במסגרת הפרוייקטים השונים, שכללו הסבות טכנולוגיות מתקדמות למערכות מיקרוסופט, שדרוג שרתים, רשתות ומערכות הפעלה מיקרוסופט ועוד. כמו כן, כלנית כרמון מפעילה את מרכז התמיכה של מיקרוסופט שזכה למקום הראשון מזה 4 שנים ברציפות בקרב מרכזי התמיכה של מיקרוסופט באירופה". בסקר האחרון שערכה חברת מיקרוסופט בין מרכזי התמיכה שלה, זכתה כלנית כרמון במקום הראשון עם הציון המשוקלל הגבוה ביותר של 9.3.
בתמונה, אחוות שותפים עסקיים, מימין לשמאל: ביל גייטס, יו"ר מיקרוסופט; דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל; משה אלון, יו"ר כלנית כרמון; מי הרביעי...???
חברת כלנית כרמון הוקמה בשנת 1995 ונסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. החברה מתמחה באספקת שירותי תמיכה לארגונים ומוסדות גדולים ובינוניים ולחברות בינלאומיות.
סל השירותים של כלנית כרמון כולל ייעוץ, תכנון, הקמה, תפעול וניהול של מרכזי תמיכה טכניים, מיקור חוץ לארגונים גדולים המאפשר מתן פתרונות והצבת כוח אדם מקצועי בתחומי מערכות הפעלה, שרתים ופיתוח תוכנה. בנוסף, כלנית כרמון מתמחה בהסבות ושדרוג תוכנות תשתית, שרתים (רשתות מנוהלות ומאובטחות) ותחנות עבודה בסביבת מיקרוסופט. על לקוחות החברה נמנים מרבית החברות והארגונים הגדולים בישראל. כלנית כרמון מתחזקת את מרכז התמיכה של מיקרוסופט בישראל, וזוכה בקביעות בשנים האחרונות במקום הראשון בסקר שביעות רצון משתמשים באירופה. חברת הבת שלה (ICSC) משמשת כמרכז התמיכה של HP למגוון מוצרי החברה (למעט שרתי (UNIX וזוכה גם היא במקום ראשון באירופה בסקרי שביעות רצון זה למעלה מחמש שנים. כתובת האתר של החברה: www.calcom.co.il.

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il