X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪

בייגל בייגל תשקיע השנה למעלה מ-8 מיליון ש"ח בקטגוריית הבייגלה, תוך הובלה בחדשנות וחיזוק הקשר עם עולמם של הילדים וההורים.
בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה בישראל, ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך הובלה בחדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.
במסגרת המהלך, משיקה לראשונה בישראל מוצרי בייגלה אפויים בטעמים חדשים - בייגלה MIX האהובים על הילדים - פיצה, גריל וטבעי, ותאפשר מגוון רחב יותר של מוצרים לבחירה.
בייגלה MIX הינה סדרת חטיפים חדשה של 3 מוצרים: מיקס טבעות, מקלות מלוחים וחטיפי דג דג בטעמי פיצה, גריל וטבעי. לסדרה זו ערכים בריאותיים העונים לדרישות ההורים ומאידך מאפשרים לילדים עולם שלם של יצירה ומשחק לפני האכילה.
כמו-כן, תשיק בייגל בייגל במהלך החודש הבא סדרת מוצרים חדשה של בייגלה צורות משחק - בייגלה בדרכים, בייגלה באותיות ובייגלה במספרים, שנבדקו מחקרית על ידי החברה ונמצאו טעימים ואהודים במיוחד על ידי ילדים ואמהות. סדרה זו עוררה בקרב הילדים מוטיבציה לשחק ובקרב אמהות התקבלה כסדרה "חינוכית".
לפני שנה יצאה בייגל בייגל בקמפיין "משחקים מבייגלה" שזיכה את החברה בשישה פרסים בתחרות קקטוס הזהב 2005, זכה לביקורות נלהבות והוכח על ידי הילדים כקמפיין מנצח. פעילות זו תמשיך את הקו הפרסומי-שיווקי של החברה ותהווה המשך מוצלח להעברת מסריה.
הפיתוחים החדשניים והייחודיים של בייגל בייגל נותנים מענה למגמה העולמית של צריכת מוצרי מזון בריאים יותר. פיתוחים אלה ממשיכים לאפשר לילדים ולהורים לגוון בין החטיפים האהובים עליהם וליהנות ממוצרי בייגלה המהווים חלופה בריאה יותר ומכילים עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.
התמיכה הפרסומית בבייגלה והשקת בייגלה MIX תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בטלוויזיה ובמדיות נוספות, בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח, תוך חיזוק הקשר עם עולמם של הילדים וההורים. בסה"כ תשקיע בייגל בייגל עד סוף 2005 למעלה מ-8 מיליון שקל בקטגוריית הבייגלה.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "הנהלת החברה ממוקדת בטיפוח החדשנות בקטגוריית הבייגלה והדגשת הערכים של הבייגלה כקטגוריה חדשנית ובריאה בעולם החטיפים המלוחים.
בפנייה שלנו לילדים אנו מציגים את הבייגלה כמשחק הכי טעים שיש עם אפשרויות משחק בלתי מוגבלות. בפנייה להורים אנו מעבירים מסר של בריאות, כאשר בעולם של חטיפים מלוחים, שרובם מטוגנים ופחות בריאים, אנו מציעים את הבייגלה כחלופה בריאה עם עד פחות מ-70% שומן בהשוואה לחטיפים מלוחים אחרים.
אנו מודעים לנושא החשוב בחברה הישראלית של השמנת ילדים, לוקחים אחריות בנושא ומציעים פתרון חטיפי אפוי בריא יותר וללא שומן טרנס (פחות מ-1%). אנו צופים כי מהלך זה יתרום להגדלת קטגוריית הבייגלה בכ-10% עד סוף השנה. בייגל בייגל כמובילת הקטגוריה, עם נתח שוק של 70%, רואה עצמה כאחראית להגדלת הקטגוריה".
בייגל בייגל רואה בילדים קהל היעד העיקרי שלה בקטגוריית הבייגלה ומסקר שערכה החברה באמצעות מוניטור Tns עלה כי, שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%.
שוק הבייגלה בישראל
אחרי שנתיים של ירידה בקטגוריית הבייגלה, מסתמן כי שוק זה נמצא במגמת גידול (נילסן, רבעון ראשון 2005), כאשר לבייגל בייגל נתח שוק של כ-70% מקטגוריית הבייגלה הנאמדת בכ-100 מיליון בשנה.
על-פי נתוני נילסן (כספי, מרס 2005) לבייגל בייגל נתח שוק של 66%, לפני אסם (19%) ואחרים (15%). על-פי נתוני סטורנקסט (כספי, מרץ 2005) לבייגל בייגל נתח שוק של 72% והיא מקדימה את אסם (23%) ואחרים (5%).
שוק החטיפים המלוחים בישראל
שוק החטיפים המלוחים, ביחד עם שוק הבייגלה, נאמד בכ-720 מיליון שקל בשנה על-פי נילסן (כספי, מרס, רבעון ראשון 2005) בהנחת כיסוי של כ-65% מהשוק.
חברת בייגל בייגל, עם הבייגלה, מדורגת במקום הרביעי בשוק החטיפים המלוחים עם 9% אחרי במבה (22%), ביסלי (13%) ותפוצ'יפס (12%). רק לשם השוואה בייגלה אסם מהווה (3%) משוק זה.
בייגל בייגל בראייה בריאותית
בייגל בייגל משקיעה משאבים רבים במחקרים ובפיתוחים טכנולוגיים במטרה להמשיך ולפתח עבור הצרכן מוצרים איכותיים, טעמים ובריאים. במוצריה המובילים - בייגלה, נשנושים וקרקרים ללא חומצות שומן טרנס (פחות מ-1%).
חומצות שומן טרנס בלתי רוויות הנוצרות בתהליך ההקשיה מנוזל למוצק. נמצא במאפים, מוצרי בצק קפואים, חטיפים, אוכל מטוגן, בורקס ועוד. שומן זה מעלה את רמת הכולסטרול הרע בגוף ומגביר את הסיכון למחלות לב.
הבייגלה של בייגל בייגל הינה החלופה הכי בריאה עם עד פחות מ-70% שומן בהשוואה לחטיפים מלוחים אחרים.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  16/05/2005   |   עודכן:  16/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il