X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת המשקפיים 40-90
▪  ▪  ▪


נפתחה רשת המשקפיים 40-90 המציעה משקפי ראיה במחירים הנעים בין 40$ ל-90$ בלבד.
בהקמת הרשת החדשה הושקעו למעלה משלושה מיליון שקל.
עד סוף השנה תמנה הרשת 30 סניפים.
רשת המשקפיים 40-90 הינה רשת משקפיים בעלת קונספט מהפכני, צעיר ואופנתי המציעה משקפיים במחירים קבועים וסגורים הנעים בין 40$ ל- 90$ בלבד, כאשר אחת לחודש מתחלף ומתעדכן כל מגוון המסגרות המוצע ברשת. היזמים ובעלי הרשת הינם יעקב ודוד הלפרין, המנכ"ל והמשנה למנכ"ל לשעבר של רשת אופטיקה הלפרין.
לרגל השקת הרשת ופתיחת הסניפים החדשים יוצאת הרשת בקמפיין פרסום בהשקעה כספית של 500 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר. הקמפיין יכלול סדרת פרסומות במקומונים וברדיו האזורי.
לדברי יעקב הלפרין: "הרעיון העומד מאחורי רשת המשקפיים החדשה, היא לאפשר לכל מרכיבי המשקפיים להרכיב גרדרובה של משקפיים, כשם שיש להם גרדרובה של בגדים. מחירי המשקפיים הנמוכים, הפונים לכל כיס, יאפשרו רכישה של למעלה מזוג משקפיים אחד, כך שניתן יהיה להתאים את המשקפיים ללבוש, לסגנון האירוע ולרענן את המראה מדי יום. אין שום סיבה שמרכיבי המשקפיים יצטרכו להסתפק בזוג משקפיים אחד בלבד.
המשקפיים, כמו תכשיטים ובגדים, הינם פריט אופנתי בשימוש יומיומי, וכשם שאנשים רוכשים לעצמם בגדים חדשים בהתאם לצו האופנה, אנו מאמינים כי כך צריך להיות גם עם משקפיים. הקונספט הייחודי של הרשת מאפשר לקהל לממש ולהוציא לפועל את הרעיון".
דוד הלפרין מוסיף: "ברשת המשקפיים 40-90 ניתן יהיה למצוא למעלה מ- 1,500 דגמי משקפיים אופנתיים, המתחדשים ומתחלפים בהתאם לצו האופנה. הרשת שמה לה למטרה לאפשר לכל מרכיבי המשקפיים להצטייד במספר רב של משקפיים תוך שמירה על מראה עדכני ואופנתי".
יעקב הלפרין מוסיף: בימים אלה נפתחים 8 הסניפים הראשונים של הרשת, הממוקמים בעיקר באזור המרכז והשרון, כאשר עד סוף השנה ייפתחו 30 סניפים נוספים בפריסה ארצית. סניפי הרשת ממוקמים ברחובות ראשיים ובקניונים מובילים על מנת להיות נגישים ככל האפשר לקהל הרחב".
הקונספט
רשת המשקפיים 40-90 הינה רשת משקפיים בעלת קונספט מהפכני, ראשון מסוגו בישראל. בכל אחד מסניפי הרשת יוצעו כ-1,500 מסגרות משקפיים אופנתיות, אשר מחירן ינוע בין 40$-90$. כל מסגרות המשקפיים יהיו נגישות ללקוחות ויהיו מונחות על גבי מדפי זכוכית הממוקמים בקירות הסניפים. המשקפיים יוצעו בשלושה מחירים קבועים אשר יסומנו בעזרת מדבקות בצבעים ירוק, צהוב ואדום. מחירי המשקפיים ברשת, כולל עדשות מתקדמות ואחריות לשנה, יהיו 160 שקל, 270 שקל, 380 שקל.
בסניפי הרשת, המתמחה במכירת משקפיים ולא באופטיקה, לא יתבצעו בדיקות ראיה ולא יהיה אופטומטריסט. צוות החנויות יכלול מוכרנים בלבד, כאשר את מידת תיקון הראיה ("המספר"), ניתן לקבוע במספר דרכים:
1. למי שכבר מרכיב משקפיים ומעוניין במשקפיים חדשים, ניתן לעשות העתק מהמשקפיים הקיימים. בעזרת מכשיר לייזר ניתן לקרוא מהו המספר הקיים במשקפיים אותו מרכיב הלקוח, ולהזמין עבורו עדשות משקפיים בעלות אותו מספר.
2. במקרה בו מדובר ברכישה ראשונה של משקפיים, יש להצטייד במרשם מרופא/אופטומטריסט
3. כמו-כן, ניתן לבצע בדיקת ראייה בחנות אופטיקה סמוכה, כאשר 50% מעלות הבדיקה תוחזר ללקוח בעת רכישת המשקפיים (עם הצגת החשבונית).
הכנת המשקפיים והעדשות, לאחר הזמנתם, תתבצע במעבדה מרכזית של הרשת, כאשר המשקפיים המוכנים יימסרו ללקוח 48 שעות לאחר הזמנתם.
על-מנת להקל ככל האפשר על הלקוחות המעונינים לבצע בדיקת עיניים לפני רכישת המשקפיים, בחרה רשת 40-90 למקם את סניפיה בקרבת חנויות וסניפי אופטיקה בהן נמצא אופטומטריסט, אשר יוכל לבצע את הבדיקה.
המחירים
כאמור, מחירי המשקפיים כולל עדשות, יהיו 160 שקל, 270 שקל ו- 380 שקל. עדשות המשקפיים הכלולות במחיר הינן עדשות איכותיות, דקות מהנורמה המקובלת בשוק (עדשות דקות מועדפות על מרכיבי משקפיים מבחינה אסתטית) בעלות ציפויים: נגד שריטות, אנטי ריפלקס, נגד קרינת UV, נגד קרינת מחשב - EMI וציפוי הידרופובי המונע הצטברות של כתמים ואבק על העדשות.
הסניפים
הסניפים, אשר גודלם הממוצע נע בין 30-20 מ"ר, מעוצבים בסגנון צעיר ואופנתי, בצבעוניות עזה ודומיננטית. קירות הסניפים מכוסים בגרגרי זכוכית צבעוניים אשר צבועים בטכניקה מיוחדת ואשר יובאו באופן מיוחד מיפן. רצפות הסניפים עשויים זכוכית יצוקה בשילוב קרמיקה בצבע כתום עז. השילוב של עיצוב החנות, מוסיקת רקע עכשווית ומוכרניות צעירות בלבוש אחיד, צעיר ואופנתי, הם אלה שמקנים לסניפים את המראה האופנתי והצעיר של הרשת.
משקפי שמש ומוצרים נוספים
לצד משקפי הראיה מציעה הרשת גם מבחר רחב של דגמי משקפי שמש. מחיריהם של משקפי השמש ינוע סביב ה-200 ש"ח. מחירם של משקפי שמש של מותגי האופנה היוקרתיים, כגון: ורסאצ'ה, גוצ'י, כריסטיאן דיור, ולנטינו, רייבאן וכיוב', יהיו נמוכים משמעותית ממחירי הענף.
כדי לשמור על עדכניות ואופנתיות, קולקציות משקפי השמש יתחלפו אחת לחודשיים.
בנוסף, ברשת 40-90, יימכרו עדשות מגע רכות ותמיסות ניקוי. ברשת יוצעו כל סוגי העדשות הרכות, החל מעדשות יומיות ועד לעדשות קבועות, כולל עדשות צבעוניות עם או בלי מספר, כאשר מחירן יהיה נמוך בחצי ממחירי הענף.
קמפיין פרסום
לרגל השקת הרשת ופתיחת הסניפים החדשים יוצאת הרשת בקמפיין פרסום בהשקעה כספית של 500 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום נחמני צפריר. הקמפיין יכלול סדרת פרסומות במקומוני רשת שוקן, מעריב וידיעות תקשורת וברדיו האזורי: רדיו ת"א, רדיו ללא הפסקה, רדיוס, רדיו קול חי, 99fm.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב - עופר קופרשטיין-גולן
ארט - רחל הררי, אלחנדרו מ. פלדמן
תקציבאית - אביבית לוי

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il