X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם H&O
▪  ▪  ▪

רשת האופנה H&O ממשיכה בתנופת הצמיחה ותמנה עד סוף השנה 29 חנויות. לאחרונה פתחה הרשת חנויות חדשות בקניון גבעתיים ובפאוור-סנטר החדש בעפולה, ובקרוב עתידה לפתוח חנות חדשה בפאוור-סנטר החדש במודיעין, ולהעביר את החנות בדרום חיפה למיקומה החדש בקניון חיפה.
ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O אמר עם פתיחת החנות ה- 28 של רשת H&O בפאוור סנטר בעפולה H&O, כי "העובדה ששבועיים אחרי פתיחת החנות בקניון גבעתיים אנחנו ממשיכים בצמיחה בחנות בפריפריה, היא ביטוי מובהק לתפיסה האסטרטגית שלנו המשלבת פניה אופנתית לקונים בקניה ספונטנית - המאפיינת קניה בקניונים, ופניה משפחתית - לקונים שמתכננים קנייתם מראש בתוך שיקולי "תמורה לכסף" (Value For Money)".
בשלהי 2004 נוספו לרשת 2 חנויות: בקניון בת-ים ובגרנד קניון חיפה. למעבר מ-24 חנויות בשנת 2003 ל-28 חנויות עתה תוך כניסה לקניונים המובילים ולפאוור-סנטרים מיום הקמתם, השלכות בכל תחומי הפעילות של הרשת.
במחצית השניה של 2005 תפתח רשת H&O את החנות ה-29 בפוואר סנטר החדש במודיעין. בכך תציין גידול של 20% במספר החנויות שלה מאוגוסט 2004 ועד סוף 2005. כמו כן תשדרג רשת H&O את החנות שלה בדרום חיפה, שתעבור ממתחם ההיי-טק לקניון חיפה שבכניסה הדרומית לעיר.
לדברי פלג, השנה מובילה את קמפיין הרשת השחקנית הישראלית-הוליוודית מילי אביטל, הנושאת שילוב ייחודי של אצילות, מצליחנות, אופנתיות, חדשנות, וזוהר הוליוודי בניחוח ישראלי ומתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת.
הפרישה הארצית אליה הגיעה הרשת והקמפיין המושקע שבו תומכים במיצוב שבנתה הרשת בתהליך עקבי כרשת אופנתית וחדשנית, המציעה ללקוחותיה פריטי אופנה יחודיים במחירים אטרקטיביים. הרשת ממצבת עצמה כחלופה המועדפת למשפחות צעירות ובכך מבדלת את עצמה מהרשתות המתחרות, כמובילה בקטגוריית Value For Money.
במקביל להשקת קולקציית הקיץ באפריל משיקה H&O שני מותגי אופנה לצעירים, בני נוער ו"קלאברים" - PLAY LIFE ו-KILLER LOOP מבית האופנה האיטלקי "בנטון". הרשת, שהשיקה בשנת 2004 את מותג האופנה האמריקאי "ליז קלייבורן", אותו היא מייבאת בלעדית, ממשיכה להציע קולקציות ייחודיות בינלאומיות ואיכותיות לקהלים שונים.
לדברי פלג, "מהלך זה הנו צעד נוסף באסטרטגיה של הרשת לזהות ביקושים בשוק ולהיענות להם ע"י יבוא בלעדי של מותגים בינלאומיים, כפי שעשתה לפני כחצי שנה, כשהשיקה את מותג ההלבשה הבינלאומי ליז קלייבורן, המציע מגוון רחב של מוצרי ואבזרי אופנה אלגנטיים וספורטיביים לנשים ונחשב למותג מוביל באופנת נשים בארה"ב".
פליי-לייף הוא מותג הלבשת הספורט של בנטון. המותג פונה לצעירים (עד גיל 24) המחפשים בגדים בעלי מראה ספורטיבי, נינוח, שאינו מוגבל ע"י תחום ספורטיבי כלשהו. האופנה של
פליי-לייף משדרת רעננות, שובבות ומקוריות אופנתית, הבאה לידי ביטוי בקטלוגים באמצעות שילובים מרעננים, מבליטי גיזרה, בצבעים מפתיעים וצילומים המשדרים 'גזעיות' ופעילות חברתית. קילר-לופ הוא מותג המיועד לקהל צעיר יותר ונחשב לסמל לסגנון חיים דינאמי, הודות למגוון הביגוד שהוא מציע וכן הציוד עבור פעילויות גלישת שלג, החלקה על סקייטים וגלישת גלים. השפה הפרסומית של קילר-לופ ממצבת אותו כצעיר, נועז, מקורי ובלתי צפוי.
רשת האופנה H&O כוללת 28 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.
H&O משיקה קולקציה ייחודית בשיתוף פעולה עם ערוץ "הופ!"
רשת האופנה H&O משיקה קולקציית קיץ ייחודית בדמויות "הופ!" ומחזקת את מחלקת הילדים באמצעות מעל ל- 30 דגמים אופנתיים לתינוקות רכים (New Born) וילדים עד גיל 5, עליהם מופיעות הדמויות המקוריות, האהובות והמוכרות מהערוץ. קולקציית "הופ!" כוללת אלפי פריטים ייחודיים ובלעדיים לרשת, מעוטרים בדמויות "דודידו", "הקונצונים" ועוד, והיא משלימה את ההיצע האופנתי והחדשני לילדים ברשת.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, ממחקרים שערכה H&O עלה כי ערוץ "הופ!" הוא הנצפה ביותר בקרב ילדים בגילאי 1-7 המזדהים עם הדמויות וחשים כלפיהן חיבה. רשת H&O זיהתה את ההזדמנות וחתמה הסכם עם הערוץ, המקנה לה זכות בלעדית לייצר ולשווק את מוצרי אופנת הילדים עם דמויות הערוץ, במטרה לענות על הצורך של הילדים לחוויה משלימה לצפייה היומיומית בערוץ ולמפגשים נוספים עם הדמויות האהובות.
קולקציית הבנים בדמויות דודידו והפריטים לבנות בדמויות הקונצונים ושולי החתולה נחלקים להלבשה יומיומית וללבוש לשינה. קולקציית התינוקות בדמויות "הופ!" כוללת גם ערכות חגיגיות לתינוקות רכים.
לדברי פלג, שיווק קולקציית "הופ!" בחנויות הרשת היא צעד נוסף בתהליך המיתוג שעברה הרשת בשנתיים האחרונות, צעד המדגיש את ייחודה של H&O כרשת אופנה לכל המשפחה. הפרישה הארצית אליה הגיעה הרשת והקמפיין המושקע שבו תומכים במיצוב שבנתה הרשת בתהליך עקבי כרשת אופנתית וחדשנית, שהיא החלופה המועדפת למשפחות צעירות ומובילה בקטגוריית Value For Money.
קולקציית "הופ!" תזכה לנוכחות במחלקות הילדים של רשת H&O באמצעות שילוט מבדל ותצוגה ייחודית, הכוללת בובות ענק של הדמויות, הבולטות בחנויות הרשת ומזמינות כל ילד לחיבוק.
במסגרת השקת קולקציית "הופ!" יוצאת רשת H&O במבצע "ילדים מצטלמים עם דודידו", בו מצטלמים עם בובת הענק של דודידו שגובהה 2 מ' המוצגת בחנויות H&O. הילדים שולחים את התמונות אשר תפורסמנה באתר H&O ומקבלים הטבות לרכישת קולקציית הקיץ החדשה.
בנוסף, H&O מציגה בגג מתחם חוצות שפיים את העפיפון הגדול ביותר בישראל - עפיפון "הופ!" שגובהו 15 מ'.
רשת האופנה H&O כוללת 28 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בבעלות גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

תאריך:  22/05/2005   |   עודכן:  22/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il