X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

תשלובת החלב של תנובה נערכת לחג השבועות בהתארגנות רחבת היקף. בחג השבועות הנוכחי תציע תנובה לציבור הישראלי מגוון רחב של מוצרי חלב אהובים וותיקים שהשתרשו בתוך חגיגות שבועות בישראל, לצד פיתוחים חדשניים המתאימים לשימוש ואפייה ברוח החג.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: בעקבות הצלחה גדולה מאוד לעוגות גבינה מוכנות מתוצרת השף הלבן ורולדין, הרחבנו את שיתוף הפעולה ונצא השנה גם עם עוגת גבינה מופחתת קלוריות (לייט) , המתאימה גם לחולי סכרת, שתימכר ברשתות.
עוד מוסיפה אדלר כי עוגות הגבינה זכו בעבר להצלחת ענק בגלל טעמם המשובח ומחירם התחרותי. בחודש שלפני שבועות בשנה שעברה מכרה תנובה למעלה מ-60,000 עוגות גבינה ברשתות. אנו מניחים שעם השקת עוגת גבינה מופחתת קלוריות (לייט), לראשונה לקראת שבועות זה, נגדיל את מכירות העוגות ערב החג בכמה עשרות אלפי יחידות.
שת"פ עם לחמי
תשלובת החלב של תנובה משיקה ביחד עם לחמי פשטידות מוכנות טריות שימכרו לראשונה ברשתות השיווק.
זוהי הפעם הראשונה שניתן יהיה להשיג בסופרים פשטידות מוכנות טריות, שכל מה שצריך לעשות הוא להוציאן מהקופסה, למם ולהגיש.
שני סוגי פשטידות נמצאות בימים אלה במקררי החלב: פשטידת תירס ופשטידת בצל המתאפיינות בטעמים עשירים של מוצרי גבינה וחלב, ובטעמי האפייה הידועים של קונדיטוריית לחמי.
שת"פ עם רולדין
שיתוף הפעולה בין תנובה ורולדין החל לפני שלוש שנים עם השקת עוגת גבינה מצוננת מוכנה.
השנה משיקים "השף הלבן" של תנובה ורולדין עוגת גבינה נוספת: עוגת גבינה מופחתת קלוריות (לייט) ללא פשרות בטעם.
עוגת גבינה לייט:
-מופחתת קלוריות.
-העוגה היא ללא סוכר ונושאת תו אי"ל - מותרת גם לחולי סכרת.
מחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ של עוגת גבינה לייט במשקל 900 גרם: 32.90 שקל.
על חוברת המתכונים של תנובה לשבועות:
חוברת המתכונים של תנובה לחג השבועות הינה מסורת. החוברת מופצת לקראת החג כמעט לכל בית בישראל באמצעות העיתונים המרכזיים.
השנה חברו יחדיו השפים המובילים ניר צוק ובני סיידא על מנת לייצר מתכונים מקוריים, טעימים וקלים להכנה באמצעות תוצרת הגבינות של תשלובת החלב.
קונספט החוברת: 5 סוגים שונים של ארוחות המבוססים על מוצרי חלב ומתאימים לרוח חג השבועות: חגיגת ערב חג, חגיגת פיקניק, חגיגה קלה, חגיגה בין לבין וחגיגת בראנצ'.
מוצרים חדשים לקראת חג שבועות:
בנוסף לפשטידת תירס, פשטידת בצל, עוגת גבינה ועוגת גבינה מופחתת קלוריות (לייט), תצא תנובה עם מגוון מוצרים חדשים לכבוד שבועות שיעשירו את המגוון במקררים ויתנו מענה לטעמו של כל צרכן:
1. גבינת תנובה לאפיה
גבינת תנובה לאפיה הינה פיתוח חדשני ומיוחד. מדובר בגבינה עם מרקם פחות נוזלי המתאימה לכל סוגי המאפים: עוגות קרות ואפויות, פשטידות, בורקסים ומיני מאפים נוספים.
הגבינה תשווק בגביע של 750 גרם במחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ: 9.90 שקל.
הגבינה תשווק בתחילה לקראת חג שבועות, ותישקל האפשרות להשאיר אותה במקררים גם לאחר מכן.
2. פירות יער לציפוי
פיתוח מיוחד של פירות יער המיועדים לציפוי מאפים וגלידה, כמלית לבלינצ'ס ולמגוון סוגי עוגות. פירות יער לציפוי מתאים גם לשימוש כקרם פירות יער וגם לשימוש באפיה. הפירות אינם מתקלקלים באפייה. השנה בחרה תנובה להפריד את פירות היער מגביעי הגבינה ולשווקם כמוצר בפני עצמו שיתאים למגוון שימושים.
גביע של 190 גרם יימכר במחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ של 3.90 שקל.
3. שני מוצרים חדשים מסדרת יופלה:
יופלה עוגת גבינה ולימון
השנה מחדשת תשלובת החלב עם יופלה עוגת גבינה ולימון 3%. במהלך השנים האחרונות יצאו מהדורות מיוחדות של יוגורט יופלה בטעמי עוגות פופולריים, אחת ההצלחות הגדולות היה יופלה עוגת גבינה ותות, שנשאר באופן קבע על המדפים.
השנה הטעם הנבחר הוא יופלה עוגת גבינה ולימון 3%.
מחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ: 3.14 שקל.
יופלה לבן בנגיעת אפרסק
בהמשך לחדשנות והצלחת סדרת יופלה לבן נגיעות יופלה לבן בנגיעת לואיזה ויופלה לבן בנגיעת פסיפלורה, יתווסף יופלה לבן בנגיעת אפרסק.
יופלה לבן עם נגיעת אפרסק מתאפיין במרקם קרמי וברכות בלתי משתלטת של מגע וניחוח אפרסק עדין.
מחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ: 2.48 שקל.
4. לבנה פיראוס 3%: בהתאם למגמות הבריאות והפחתת אחוזי שומן במוצרי גבינה, מציעה תנובה לראשונה לצרכנים גבינת לבנה עם 3% אחוזי שומן בלבד. המוצר קיבל ציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה. לבנה פיראוס 3% הינה גבינת הלבנה היחידה בשוק בעלת מרקם רך, חמיצות עדינה עם 3% שומן בלבד. המוצר יצטרף לגבינת פיראוס לבנה 9% בגביע 500 גרם.
אריזת 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 8.30 שקל.
5. ערכה להכנת עוגת גבינה של "השף הלבן": בהמשך להצלחה של שנים קודמות, גם השנה תשווק הערכה האהובה להכנה מהירה וקלה של עוגת גבינה אפויה או קרה. הערכה מכילה קופסה מעוצבת עם סגירה הרמטית לשימוש חוזר המכילה 850 גרם בלילת גבינה, 190 גרם פירות יער לציפוי ו-150 גרם פירורי ביסקוויטים לבסיס. מחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ: 21.90 שקל.
6. מלית לבלינצ'ס: גבינה לבנה מתוקה עם צימוקים. מצוינת למילוי בלינצ'ס וטעימה מאוד גם לאכילה בכפית כמעדן.
מחיר מומלץ לצרכן כולל מע"מ: 6.71 שקל.
7. צפתית מעודנת פיראוס 5% שומן: ממחקרי צרכנים שנערכו התגלה כי כמחצית מהצרכנים מעדיפים מרקם רך יותר של הגבינה הצפתית. צפתית מעודנת פיראוס 5% שומן מתאפיינת במרקם רך מאוד ובמליחות עדינה.
הגבינה תתווסף למגוון צפתית פיראוס הקיים כיום.
אריזת 200 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 10.27 ששקל.
על הרחבת השימושים:
לקראת חג השבועות תעלה תנובה בשני קמפיינים חדשים המתמקדים שניהם בהרחבת השימושים. האחד יתמקד במוצרי השף הלבן והשני במותג פיראוס.
סרט הפרסומת למותג השף הלבן שנעשה באמצעות גיתם BBDO יציג שף צרפתי בתוכנית בישול, המכין מתכונים שונים באמצעות מוצרי השף הלבן, ביניהם המוצרים המיוחדים שיצאו לקראת שבועות.
על שוק מוצרי החלב בישראל:
היקף שוק החלב בישראל עומד על כ-5 מיליארד שקלים שמהווים 1,180 מיליון ליטרים. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ-66.3%.
שוק מוצרי החלב מחולק לקטגוריות הבאות (היקפי השוק מוצגים על פי נתוני נילסן 1-12/04):
חלב ומשקאות חלב - היקף השוק מוערך בכ-808 מיליון שקל.
השנה יצאה תנובה עם סדרת "חלב תנובה פלוס" הכוללת חלב מיוחד לקפה, חלב מיוחד לדגנים וחלב מועשר בסופר סידן במגוון אחוזי שומן.
יוגורט - היקף שוק היוגורט בישראל עומד על 821 מיליון שקל בשנה כש-65% ממנו ליוגורט עם פרי וכ-35% ליוגורט הלבן.
קטגוריית היוגורטים הלבנים זכתה לעדנה עם השקת WHITE YOPLAIT. תנובה יצאה עם יופלה לבן במגוון אחוזי שומן (לאחרונה התווסף דיאט 0%), ובחדשנות עם סדרת יופלה לבן נגיעות - פסיפלורה, לואיזה ואפרסק.
גבינות רכות וקוטג' - היקף שוק הגבינות הלבנות והקוטג' ביחד עומד על כ-820 מיליון שקל בשנה. חלקה של תנובה עומד על 57%. לפני כשנה וחצי כינסה תנובה כל הגבינות הלבנות והקוטג' מתוצרתה תחת מותג אחד: "גבינות תנובה - הגבינות עם הבית".
הגבינות הנמכרות ביותר הן הגבינות עם 5% שומן. סגמנט 3% שומן הינו הסגמנט הצומח.
קוטג' תנובה הינה הגבינה הנמכרת ביותר בישראל.
שוק הגבינות המלוחות - היקף שוק הגבינות המלוחות בישראל עומד על כ-291 מיליון שקל המהווים 6,600 טון.
חלקה של תנובה עם המותג פיראוס עומד על 41.8%.
התפלגות מכירות גבינות מלוחות: 63% נצרכות מהמדף ו-37% במעדנייה.
התפלגות שוק הגבינות המלוחות בישראל לפי סגמנטים כמותי: בולגרית 39%, צפתית 27%, לבנה 11%, חמד 8%, פטה 6%.
לקראת שבועות יוצאת תנובה עם סדרת מוצרים חדשה של פיראוס ומשנה את כל אריזות המוצרים של המותג. לראשונה - לבנה 3% שומן, גבינה בלקנית, צפתית מעודנת ועוד.
גבינות קשות ומיוחדות - היקף שוק גבינות קשות מחלב בקר וחלב צאן מוערך ב-12,000 טון לשנה שהם כ-500 מיליון ש"ח. נתח השוק של גבינות צהובות תנובה עומד על 80% עם מותגי עמק, גלבוע וגוש חלב.
לאחרונה הרחיבה תנובה את סדרת עמק ויצאה עם חטיף "אצבעות עמק", אצבעות גבינת מוצרלה, ארוזות כל אחת באריזה אישית. המוצר זוכה להצלחה גדולה בקרב ילדים.
שמנות מתוקות - הקף השוק: 88.5 מיליון שקל, 3,500 טון בשנה.
עיקר החידושים בתחום הם מוצרי השף הלבן של תנובה סדרת מוצרים להעשרת תבשילים והשבחתם.
סדרת השף הלבן פותחה במיוחד על מנת לספק צורך של מוצרי נוחות וגורמה. בסדרה ניתן למצוא שמנת מיוחדת לבישול עם 15% שומן, שמנת מיוחדת לקצפת והשנה גם גבינה לאפיה ופירות יער לציפוי.
שוק מעדני חלב בישראל - היקף שוק מעדני החלב (ללא קצפת) הינו כ-11,100 טון, 157.3 מיליון שקל. השנה השיקה תנובה סדרת מעדנים ראשונה מסוגה תחת המותג קרלו. מעדני ספירלה - פיתוח חדשני של מעדני חלב, בשני טעמים משולבים בצורת ספירלה.
השוואה לעולם:
המגמות בתחום החלב תואמות את המגמות בשוק המזון בכלל: מצד אחד מוצרי נוחות, מוצרי בריאות, מוצרים פונקציונאליים, מוצרים אורגניים, מוצרים להזדמנויות צריכה שונות ולקהלי מטרה ממוקדים ומצד שני אריזות גדולות ומוצרי חסכון.
חג שבועות שמח מתנובה !!!

תאריך:  23/05/2005   |   עודכן:  23/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il