X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪

orange עולה בקמפיין חדש - "לדבר וידיאו בדור השלישי".
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, מסרה, כי הקמפיין החדש מדגיש את המסר של "לדבר וידיאו בדור השלישי" עם הצעה ייחודית לצעירים - תעריף אחיד לשיחות וידיאו וקול והנחה ברכישת זוגות מכשירים.
במסגרת ההצעה הייחודית, יוכלו הצעירים לרכוש שני מכשירים באותו מעמד מכירה, גם כאשר הם נמצאים תחת חשבונות לקוחות נפרדים, במחיר מיוחד של 39 ש"ח למכשיר ב-36 תשלומים.
הקמפיין, בהיקף של כ-5 מיליון ש"ח.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה (בערוץ 2,10,24,MTV וערוצים רוסיים), מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן שלorange מסרה, כי הרחבת ההצעה של הדור השלישי לעולם הצעירים, שעל-פי המחקרים מהיר לאמץ טכנולוגיות ושירותים חדשים, מחדדת את המסר "חוויה בעוצמה שלא הכרת" ומאפשרת לצעירים לחלוק חוויות, תוך כדי ההתרחשות, עם חבריהם בעזרת שירותי הוידיאו של רשת הדור השלישי, בכל הארץ.
בנוסף, הצעירים יכולים ליהנות ממגוון שירותי תוכן בפורטל oboxlive - פורטל התוכן של הדור השלישי ולהשתמש במכשירים המתקדמים כנגני מוזיקה להורדת ושמיעת קבצי 3MP ולצפייה בקליפי וידיאו. הדגשת האפשרות לראות את הבעות הפנים, תוך כדי שיחה, כמסר הקמפיין באה בעקבות החוויה של עשרות אלפי הלקוחות שכבר חווים זאת בדור השלישי של orange.
הקמפיין בא בהמשך לקמפיין ההשקה המאסיבי בו מיצבה orange את מובילותה בדור השלישי ואת שיחת הוידיאו כשירות המנצח בדור השלישי, ממשיך ומעצים את הצורך האנושי לראות, להיראות ולשתף את החברים - הערך 'חברות' הינו משמעותי במיוחד אצל קהל היעד ולכן הושם עליו דגש רב בקמפיין הנוכחי. בקמפיין, מוצג הרעיון "כדי להבין את החברים שלך תסתכל עליהם בעיניים" בעזרת מגוון דמויות הממחישות בהבעות פנים שונות העברת מסר בצורה ויזואלית בשימוש בשיחת וידיאו. שירותי הדור השלישי מאפשרים לשתף את האנשים הכי קרובים ברגעים החשובים, קטנים כגדולים, גם כשרחוקים, בארץ ובחו"ל.
קרדיטים:
משרד הפרסום - ראובני פרידן, מנהל קריאיטיב ראשי - ספי שקד, צוות קריאיטיב - יוגב בועז, עמי רז, מנהלת מחלקת הפקה - אסנת בן משה, מפיקת משרד - אורלי פוקס, סמנכ"ל לקוחות - ישי מנדיל, סופרוויזר - אורלי ראובני, תקציבאית - עינב שגיב, סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה - זוהר מנור, פלנר - יעל פודקמיין, חברת ההפקה - פארדיסו, במאי - רון קדמי, אריאל פרידן. צוות orange: סמנכ"ל שיווק ותוכן - איריס בק, מנהלת אגף תקשורת שיווקית - ליזה קורן, מנהלת פרסום- אורית קינן, עוזרת מנהלת פרסום - מאיה אהרון.

תאריך:  24/05/2005   |   עודכן:  24/05/2005
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il