תקציבים חדשים נוספו למחלקת יחסי הציבור של משרד הפרסום והיח"צ הצפוני "חצב דה ויט".
לאחרונה, הצטרפו למערך יחסי הציבור של משרד הפרסום "חצב דה ויט" שבבעלותה של מוריה חצב (29) תקציבים חדשים מתחום הנדל"ן, התיירות והפנאי.
המשרד מציין שנה ראשונה לפעילותו המגוונת.
לתחום הנדל"ן הצטרפו שני תקציבי נדל"ן חדשים של הרחבות הקיבוצים בית קמה ובית ניר שבנגב הצפוני.
לתקציבי היח"צ בתחום התיירות והפנאי נוסף התקציב של "קיבוץ מזרע", הכולל את חנות המעדנים, מוזיאון "מזרע הקטנה" והאתר ההסטורי - "הסליק הסודי" שבקיבוץ מזרע.
המשרד, המתמחה בתחומי המחשבים, הנדל"ן, התיירות והנופש ועוד, קיבל בנוסף את תקציבי יחסי הציבור של "הבית של דונה גרציה", מלון מוזיאון בסגנון המאה ה-16 בטבריה ושל "בית אייל" מרכז הספורט והתרבות החדשני שבקיבוץ "אשדות יעקב מאוחד" בעמק הירדן.