X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קום איל פו
▪  ▪  ▪

בית האופנה הנשי 'קום איל פו' בחר להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2005 עם קטלוג מאויר חדש, המציג רשימה של 687 "עבודות שקופות" - עבודות בית של נשים אשר אינן מתומחרות ואינן מוכרות כעבודה.
רשימת העבודות מחולקת לקטגוריות כ'ניהול ואחזקת מערכות מגורים', 'שירותי מזכירות והפקה', 'שירותי ייעוץ והעצמה' ועוד. חלק מהעבודות מיוצגות ויזואלית על-ידי דמויות מאוירות של נשים העובדות בביתן, לבושות במיטב העיצובים, מבית היוצר של קום איל פו.
סיביל גולדפיינר, מנכ"ל בית האופנה 'קום איל פו': "אנחנו מאמינות שהעבודות האלה אינן שקופות כלל וכלל. יש להן ערך כלכלי, רגשי וחברתי. הגיע הזמן שנפסיק לחשוב במושגים של 'גבר מפרנס' ו'אישה ששורפת לו את הכסף'.
הקטלוג החדש מבטא את תפיסת העולם של בית האופנה באשר לעבודות הבית, המגלמות את התסכול המשותף לכלל הנשים. "על עבודות שקופות לא מקבלים שכר" כתוב בפתיח הקטלוג."עבודות שקופות הן אלה שאף אחד לא מחשיב כעבודה, אולי בגלל שאף אחד לא שם לב שמושקעת בהן עבודה. אפילו לא אלה שעושות אותן. העבודות השקופות הן אלה שחונכנו להאמין שאנחנו עושות מאהבה, חלק מתפקידנו בחיים, חלק מהיותנו נשים".
הקטלוג החדש ויוצא הדופן, שמוקדש לנושא "עבודות שקופות", הינו קטלוג נוסף בסדרת קטלוגים מעוררי מחלוקת שמשיק בית האופנה מדי עונה. רק בעונת החורף האחרונה, כיכבו 3 נשים בנות מעל לשבעים, כדוגמניות הקטלוג,"להיות בת". בקיץ שעבר צולם קטלוג "גדר ההפרדה", שיצר הדים
ברחבי העולם. בין לבין, יצר בית האופנה את פרוייקט "שלום בנות" המיוחד, בו שיתפו פעולה המעצבות יחד עם קבוצת רוקמות פלשתינאיות מבית לחם, ביצירת ליין חולצות רקמה אותנטיות.
הקטלוג החדש, פרי עבודת צוות של מעצבות האופנה של החברה מאיה ארזי ואירה גולדמן, המעצבת הגרפית מיכל גרניט והמאיירת אורית ברגמן, הוא ראשוני וייחודי בדרך הצגת קולקציית אופנה. כל הדגמים צולמו על אישה ולאחר מכן אוירו. הקטלוג מציג טרנד חדש בעולם האופנה. הקטלוג מלווה בטקסט ביקורתי של ד"ר רוני הלפרן מהחוג למגדר באוניברסיטת ת"א.
מיכל כהן, סמנכ"ל השיווק של קום איל פו: "הקטלוג הייחודי שלנו מדגיש את תפיסת עולמנו כי עבודת נשים צריכה להיות שוות כסף. עלות עבודות הבית לעולם אינה מתומחרת כי חונכנו להאמין שאנו עושות אותן מאהבה".
הקטלוג הייחודי, המהווה חלק מרכזי מקמפיין חברת comme il faut, ילווה במודעות עיתונות, בדיוור ישיר ללקוחות הרשת ובפנייה למובילות דעה, במסגרת מהלך עצמאי הנאמד בכ-100,00$. במקביל, מוצג הקטלוג גם באתר החברה www.comme-il-faut.com
בית האופנה comme-il-faut, אשר נוסד לפני כ-16 שנה, מבסס את תפיסתו השיווקית על החזון של קידום נשים בישראל והעצמתן הכלכלית.
בית האופנה comme-il-faut מונה כיום 8 חנויות, מהן 6 חנויות
דגל - דיזנגוף 215, ת"א, אחוזה 170 ברעננה, ויצמן 1 רחובות, בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א, קניון רמת אביב וקניון גבעתיים. בית האופנה מחזיק בנוסף 2 חנויות עודפים, בכיכר רבין 9 ת"א ובסטודיו ברחוב הפלך 3 ביפו.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בר תקשורת
- הודעה מטעם בורגראנץ'
בר תקשורת
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
מירב לוי
עלות ביצוע הפרויקט - כ-200 מיליון דולר    היציאה למכרז תכנון ובצוע בתחילת 2006    הנמל החדש בתמנע ישמש נמל בינלאומי שישרת למעלה מ-2 מיליון נוסעים בשנה
מחלקה ראשונה
רוחמה אברהם, סגנית שר הפנים, שביקרה בגן-יבנה בשבוע שעבר, הביעה התפעלותה הרבה מהיישוב, וציינה כי ניכר שגן-יבנה עולה על דרך המלך, תחת ההנהגה הנכונה
דורית אברמוביץ יחסי ציבור
- הודעה מטעם "קום איל פו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il