X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטםע תדיראן
▪  ▪  ▪

חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי מתחילה בפעילות לחיזוק המותג "תדיראן "Carrier, כאשר מתמקדת הפעילות ביצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג.
להעברת מסרים אלה, נוקטת החברה באסטרטגיה פרסומית חדשה ומעלה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה), קמפיין תדמיתי רחב היקף בהשקעה של 1 מיליון$. הקמפיין שיימשך כחודש ימים, יעלה בכל אמצעי המדיה - הערוצים המסחריים בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, ואינטרנט. בנוסף, לראשונה תהיה תדיראן קרייר החברה הראשונה שתפרסם באופן בלעדי על-גבי השלט הגדול בישראל המשתרע על גודל של 500 מ' הממוקם בצומת עלית.
בנוסף לקמפיין התדמיתי העיקרי, תעלה החברה קמפיינים מכירתיים (Hard Sale) תומכים על-מנת להביא לחשיפה מקסימלית ולמיצוי הפוטנציאל של מבצעים מתוכננים.
ארז אבנר סמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי בחברת תדיראן מוצרי צריכה מסר כי: "בתוך האסטרטגיה הרחבה המעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז, בחרנו בנושא "השפיות" כקונספט מוביל, כאשר הקו המנחה הינו "יש לי מזגן תדיראן - קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי.
עוד הוסיף אבנר כי: "במחקרים הרבים שביצענו בחודשים האחרונים עלה בבירור כי אחד הפרמטרים המובילים בהחלטה על קניית מזגן הינו ההרגשה הבסיסית הנוצרת כשחם לנו והמהפך במצב הרוח שמביא אותו משב רוח קריר שנוצר מיד עם הפעלת המזגן. המשתתפים בקבוצות המיקוד הצהירו בפירוש כי המזגן משאיר אותם שפויים. האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו ומכאן שהקונספט המרכזי שנבחר הינו "השפיות" ובהתאמה הסיסמא: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר..."
לדברי אבנר: "אסטרטגיה זו תביא ללא ספק לבידול של המותג תדיראן - קרייר בשוק המזגנים ותבליט את החדשנות והמובילות של המותג שמוצג לצרכן בצורה ייחודית ולא שגרתית ועונה על הצרכים הרגשיים של כל אחד מאיתנו".
עוד הוסיף אבנר כי: "השקת הקמפיין והאסטרטגיה הפרסומית שיווקית, תלווה בפעילות פנים ארגונית בחברה וזאת על מנת להביא להפנמה מלאה של הקונספט אצל כל אחד ואחת מהעובדים, מתוך אמונה כי הבנה והזדהות עם המסר שמתחילה בארגון מובילה להבנת המסר אצל הצרכן הסופי".
בנוסף לקמפיין הפרסום, משיקה תדיראן פעילות קד"מ רחבת היקף באמצעות "פוש אפ". הפעילות שתתקיים בכ - 150 נקודות מכירה כוללת קישוט ומיתוג של נקודות המכירה, דיילות מכירה שיחלקו מתנות ועוד.
על הקמפיין
בסרט שעולה ביום א' (12/6) נראים חבורה של מוצ'ילרוס מקסיקנים מיוזעים נכנסים לשדוד סניף בנק רעוע בעיירה שכוחת אל במקסיקו. במהלך השוד וההמולה אחד הפקידים נראה מושיט יד אל כפתור המצוקה... אבל במקום זה הוא מפעיל את המזגן...
האווירה מצטננת, השודדים העצבניים נרגעים ולאחר שהם מחייכים ומסתחבקים עם הנשדדים הם בכל זאת יוצאים עם שלל מהבנק - המזגן... בסוף הסרט עולה קריינות של סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר..."
קרדיטים: משרד פרסום אריאלי פובליסיס, במאית: ליאת דהאן, מנהל קרייאטיב: מולי הלפמן, מנהלת קבוצת לקוחות: מיכל צרפתי - אפרת, סמנכ"ל פלנינג: עטרה בילר, ארט דיירקטור: בועז גולדברג, קופירייטר: שחר קיקוס, תקציבאי: שי ורנר, פלנר: יובל גרופי, מפיקה: שגיא אשכנזי,חברת הפקה: פראדיסו
רכישת מדיה: טופ מדיה, קד"מ: פוש - אפ.

תאריך:  07/06/2005   |   עודכן:  07/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il