X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם הליורגם; חודרת לשוק הביניים בתחומי הלוגיסטיקה וההפצה היקף עסקה: כמיליון שקל!
▪  ▪  ▪

מערכת ה-WMS שהותקנה בגורי על-ידי הליוגרם מקבוצת ניו אפליקום, הנה מהמובילות בתחומה בעולם בכלל ובישראל בפרט, ומשרתת כיום את גדולי הארגונים בארץ ובעולם.
הליוגרם, המתמחה בפיתוח ובמתן פתרונות מחשובים בתחום "שרשרת האספקה" ובביצוע פרוייקטים למחשוב לוגיסטי של מחסנים ומרכזי הפצה, התקינה מערכת WMS (Warehouse Management System) - מערכת ביצועית לניהול מחסנים, מרכזי הפצה ומרכזים לוגיסטיים, בחברת גורי ייבוא והפצה, המייבאת, מפיצה ומשווקת מגוון רחב של מותגים.
WMS מנהלת את כל תהליכי העבודה, בהתאם לפרמטרים ואסטרטגיות אשר מתאימות ומאפיינות את מגוון הפריטים של הארגון ואת אופי הפעילות העסקית, בשילוב הדוק עם ניהול ואחזור מידע מדויק.
ייחוד מערכת WMS בא לידי ביטוי בניהול יוצא מהכלל של משאבי המחסן בזמן אמת, לאמור, אנשים, כלי שינוע ואף אמצעי אחסון אוטומטיים כגון קרוסלות, עגורנים אוטומטים, Pick To Light ועוד. שליטה וניהול ברמה כזו מאפשרים דיוק במלאים, הפחתה בעלויות ושיפור רמת השירות ללקוח.
כל ארגון, גדול כקטן, המזהה את המערכת הלוגיסטית שלו כחוליה החשובה בשרשרת האספקה, ובמרכז חוליה זו עומד מרכז הפצה, מחסן מרכז הפצה או מרכז לוגיסטי, חייב בשלב מסוים מערכת מידע טובה אשר תקנה לו יתרון בשוק תחרותי, ויכולת הישרדות בטווח הארוך.
עמוס גורי, מנכ"ל גורי ייבוא והפצה, מסר: "במהלך תהליך ההטמעה זיהיתי יתרון גדול של חשיבה מחדש על כל תהליכי העבודה והשינוי בהם. היו לנו מערכות מלאי מאוד בסיסיות, שנתנו לנו את יתרות המלאי במחסן בלבד וחיפשנו שליטה על המלאי ברמה של "זמן אמת". הבנו כי על מנת לגדול ולהוביל בשוק אנו חייבים פתרון לניהול מרכז ההפצה. המערכת החדשה מאפשרת לנו להגדיל את הפעילות העסקית על בסיס המשאבים הקיימים, וכך בעצם לחסוך בכוח אדם".
עמית לוי, מנכ"ל הליוגרם, מסר: "הליוגרם חודרת לשוק הביניים בתחומי הלוגיסטיקה וההפצה עם לקוחות אסטרטגיים כמו גורי. ההצלחה בפרוייקט הייתה גדולה והיישום היה מהיר - פרוייקטים כאלה אורכים לרוב 8 עד 12 חודשים ובמקרה זה עלינו לאוויר תוך חצי שנה. צריך מחויבות רבה של הארגון כדי להגיע לתוצאות יפות כאלה".
אודות גורי
גורי יבוא והפצה בע"מ, שנוסדה ב- 1972 הפכה לעסק מגלגל מיליונים המייבא, מפיץ ומשווק מגוון רחב של מותגים מחברות באירופה ובצפון אמריקה. הקבוצה השיגה פלח שוק משמעותי בכל קטגוריית מוצרים.
מובילה במהפכה הלוגיסטית
גורי ניצבת בחזית המהפכה הכלל עולמית בתחום הלוגיסטיקה, בהפצת מוצרי צריכה. מחשוב, מדיית תקשורת כדוגמת האינטרנט ואמצעים מתוחכמים אחרים מאפשרים לגורי להעביר טובין מהספקים למחסן ולחנות השכונתית ביעילות רבה יותר. טכנולוגיית מידע וגישה מיידית למידע מאפשרים ניהול אופטימלי של המלאים המורכבים ביותר וטווחים מגוונים של סחורות, ואת הפצתם למספר אתרים מקסימלי. בו-בזמן, הסחר באינטרנט הוסיף ממד חדש ללוגיסטיקת ההפצה. תחום בו גורי מציעה את מומחיותה. בסביבה התחרותית כל-כך בימינו, הצרכנים בעלי-הדעה והרשתות הפכו תובעניים יותר ויש להם ציפיות גדולות יותר מהמפיצים שלהם, לספק להם שירות מקצועי יותר ומוצרים באיכות מרבית, גורי עומדת בדרישות הקפדניות ביותר בתחום.
הפצה ושיווק משופרים
היום, האתגר בשוק הרחב הוא להבטיח מקום מדף והכרת המוצר, לשם השגת מטרה זו, יישומה קבוצת גורי שינויים ארגוניים משמעותיים. בראש ובראשונה מחזיקה הקבוצה רשת הפצה ושיווק חזקה ונרחבת המביאה את המוצר ישירות לנקודת המכירה וממקמת אותו כראוי. במקביל, גורי הגבירה את הפרסום שלה בטלוויזיה ובעיתונות.
פעילות נרחבת מבית
בישראל, גורי היא נציגת יצרני מוצרים מעולים כדוגמת בריסטול מאירס, סמית' קליין ביצ'ם, רבלון, BIC ריינולדס, רקיט בנקיסר, מפה ועמיר מוצרי נייר (טפנוקים). על גבי התשתית הזאת, הגתה גורי תכנית התרחבות הכוללת את הנושאים הבאים:
רשת הפצה ישירה המספקת כיסוי כלל-ארצי של מיני-מרקטים שכונתיים, מכולות, בתי מרקחת ומרכולים, מבלי להזדקק לסיטונאים וקו מוצרים מורחב שיכלול מותגי מזון.
כדי להגשים יעדים אלה, גורי רכשה מספר חברות עם ניסיון בהפצה ושיווק מזון וסחורות שאינן מזון ישירות לקמעונאים.
ממוקמת היטב לקראת צמיחה בעתיד
ארגון המכירות המסור של גורי בגיבוי ההנהלה המרכזית והמערך הלוגיסטי, מספקים הפצה כלל-ארצית בעלויות מופחתות. מדיניות השיווק הישיר של הקבוצה ומחויבותה למוצרי הספקים מונעים ניגודי אינטרסים המאפיינים הן את היצרניות הגדולות שיש להן אמצעי הפצה עצמיים, שצרכים בסופו של דבר לתת עדיפות למוצרים שיוצרו בתוך הארגון שלהן, והן סיטונאים העוסקים במגוון רחב שלמותגים בכל קטגוריית מוצר, ולפיכך אינם יכולים להפגין תמיכה והעדפה לקו מותגים אחד. עקב כך, קבוצת גורי ממוקמת היטב כיד לנצל את הצמיחה במסחר בשווקים הישראליים ובכל האזור כמכלול.
(סחר באינטרנט) e-commerce
כחלק ממהפיכת האינטרנט, אנו רואים את השינויים שיעברו על השווק בכלל ועל הלוגיסטיקה בפרט, לכן הקימה החברה את גורי לוגיסטיקה און ליין. חברה זו מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים מקיפים, לחבורת הפועלות ומוכרות באינטרנט.
החברה תמכור שרותי אחסנה, שרותי ליקוט ושירותי משלוח לבית הלקוח.
אודות הליוגרם
חברת הליוגרם הנה חברת בת של ניו-אפליקום מקבוצת פורמולה (Nasdaq: Forty). הליוגרם הנה החברה המובילה בישראל בפיתוח ובמתן פתרונות מחשובים בתחום "שרשרת האספקה" בכלל, ובביצוע פרוייקטים למחשוב לוגיסטי של מחסנים ומרכזי הפצה בפרט.
פתרונות ה- “Best of Breed", הצוות המנוסה והמקצועי מגובה במתודולוגית ביצוע מוכחת והידע העצום שנצבר במהלך השנים, מהווים את הנכס האמיתי של הליוגרם ואת הערך המוסף שמספקת החברה לכלל לקוחותיה.
הליוגרם מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה בתחום שרשרת האספקה כגון:
מערכות לניהול מחסנים (WMS), בכל הגדלים ולכל סוג של מערך לוגיסטי - מחסן בודד, מערך מחסנים לוויני ועוד. את המערכות ניתן ליישם ישירות אצל הלקוחות בהתאם לצרכים ולגודל הארגון (גדול כקטן), או לחילופין לשכור שירותי מחשוב למערך הלוגיסטי דרך האינטרנט (ASP).
הערך המוסף של הליוגרם ניתן במספר מישורים: עסקי, פונקציונלי וטכני. היתרונות העסקיים באים לידי ביטוי בפוקוס העסקי של הליוגרם בשוק הלוגיסטיקה בכלל ובפיתוח ויישום מערכות לניהול מחסנים בפרט, בניסיון ובהון האנושי, בשירות, במתודולוגית היישום ובאחריות מלאה על ביצוע אינטגרציה כוללת.
על לקוחות החברה נמנים כיום: תנובה, עלית, שופרסל, קו אופ, קלאבמרקט, כלמוביל, Kroger, Heinz, Gap, Sony, טמבור, גורי, מ.פ.ל ועוד.

תאריך:  24/04/2002   |   עודכן:  24/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנית קלדרון
-הודעה מטעם סאן; המבצע במסגרת שבוע התנדבות למען הקהילה שהוכרז בסאן העולמית
סיגלית פרטל
-הודעה מטעם OMS
-הודעה מטעם AIT
יובל לנדאו
-הודעה מטעם הבנק הבינלאומי הראשון; הפקדון הדולרי משולב עם אופציה הקשורה למדד הנאסד"ק 100
אודי נחשון
-הודעה מטעם בנק איגוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il