שיתוף פעולה ייחודי בין orange, רדיו bu99fm ורשת שוקן:
מגזין רדיו bu.
אפי רוזנהויז, סמנכ"ל השיווק והמכירות בפרטנר מסר, כי לפני כשנתיים הכריזו פרטנר תקשורת ותחנת הרדיו fm99 על שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו. שיתוף פעולה, שהפך את תחנת רדיו bu99fm להצלחה מרשימה, עם אחוזי האזנה גבוהים ביותר בקרב קהל הצעירים (נתמך בסקרי TGI). שיתוף פעולה זה ומגוון פעולות הקד"מ, שערכה orange לקהל יעד זה, העמידו את מותג bu כמותג המוביל בישראל לצעירים ולבני נוער. כהמשך לפעילות זו, משיקה היום orange, יחד עם רדיו bu99fm ועם רשת שוקן את מגזין רדיו bu.
המגזין הינו מגזין אינטראקטיבי, ראשון מסוגו, המשלב חברת סלולר מובילה, תחנת רדיו עם אחוזי האזנה גבוהים במיוחד ועיתון נפוץ, הפונה לקהל יעד דומיננטי.
עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן הוסיף, כי בקרב בני הנוער מתפתחת תת תרבות, שהינה תוצאה ישירה של תהליכים חברתיים, שבאו לידי ביטוי גם בעולם הסלולרי. שיתוף הפעולה של רדיו bu99fm , פרטנר תקשורת ורשת שוקן, מתבקש כמתן מענה לעולם שלם ועשיר לבני הנוער והצעירים.
חנה גרטלר מנכ"ל רדיו bu99fm הוסיפה, כי אנחנו נותנים לקהל הצעיר פתרון מלא לתרבות הפנאי שלו - תחנת רדיו, מסיבות ואירועים, בשילוב פעילות אינטראקטיבית סלולרית ומעכשיו גם מגזין מודפס - עולם מקיף ושלם לצעירים.
יוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת שוקן מסר, שהמשולש האינטראקטיבי של רדיו, עולם סלולרי ומגזין, יחדור במהירות לקהל הרחב וייתן מענה מצוין למודעות שיפורסמו בו.
על מגזין רדיו bu: ירחון צבעוני, ויזואלי במיוחד, מעוצב אחרת וכתוב אחרת. עיתון שמעז להראות דברים קצת אחרת ולהתייחס לעטיפה לא פחות מאשר לתוכן. המגזין מיועד לגילאי 16-22, שלהם אין היום מגזין, הנותן מענה מעודכן ומספק לצורכי תרבות ופנאי שלהם. תכני העיתון עוסקים בכל מה שמעניין בן 20 פלוס מינוס - גאדג'טס, מוסיקה והרבה מוסיקה, אופנה, טיולים בעולם, שרותי תוכן בעולם הסלולרי , יחסים בינו לבינה ועוד.
מגזין רדיו bu - המגזין האינטראקטיבי הראשון בישראל
בעמודי העיתון משולבות פעילויות נתמכות באמצעות המדיה הסלולרית והמגזין, המציעות לקורא להפסיק להיות פאסיבי ולהתחיל לתקשר עם העיתון - קווי IVR, הכוללים משחקים בנושא, אפשרות להשארת הודעות לעורך ואפילו תאים קוליים להכרויות, הורדות צלצולים ואייקונים לפי נושאי הכתבה.
שליחת מכתבי הקוראים למערכת, לדוגמא, לא תיעשה באמצעים המקובלים של מכתב ובול, אלא על-ידי שימוש פשוט ונוח ב- SMS.
רדיוfm 99bu יוביל את התוכן המוסיקלי והקשר לשדרנים ולתכנים המשודרים בתחנה. במסגרת שיתוף הפעולה, חברו רדיו bu99fm ורשת שוקן והקימו מערכת עיתון חדשה הפועלת בתוך מערכת 'העיר', באחריות עורך עיתון 'העיר', אמנון רבי.
מגזין רדיו bu יופץ באמצעות העיתונים: · 100,000 עותקים עם עיתון העיר
· 40,000 עותקים עם עיתון צומת השרון
· 30,000 עותקים בנקודות השרות של orange
· 5,000 ניידות תוכן לקד"מ של orange ורדיו bu
סה"כ 175,000 עותקים - אין עוד מגזין בישראל בתפוצה כזאת
נתונים על רדיו bu99fm רדיו bu99fm הינו הרדיו האינטראקטיבי לצעירים הראשון מסוגו בישראל, המאפשר למאזינים הצעירים דיאלוג עם התחנה ושדריה על-ידי משלוח וקבלת SMS וכן קבלת שרותים חדשניים רבים אחרים.
בסקר האזנה לרשתות רדיו אזוריות וארציות המשודרות במדינת ישראל, אשר הוזמן ע"י הרשות השנייה לטלויזיה ולרדיו ובוצע ע"י מכון "מדגם ייעוץ ומחקר בע"מ" בדצמבר 2001, נמצא כי:
· ככלל, רדיו bu99fm הוא הרדיו האזורי המוביל בשיעור האזנה באזור השרון.
· בקרב בני נוער בגילאי 10-17, הגרים באזור השרון, רדיו bu99fm הוא המוביל מכלל רשתות הרדיו.
· 31% מבני הנוער בגילאי 10-17, הגרים באזור השרון, מאזינים לפחות פעם ביום לרדיו bu99fm. בקרב קבוצה זו שיעורי ההאזנה לרדיו bu99fm גבוהים גם מחוץ לאזור השרון (עמק חפר והשפלה).
· בקרב גילאי 18-34, הגרים באזור השרון, כ-16% נוהגים להאזין לפחות פעם ביום לרדיו bu99fm.
על קמפיין הפרסום של מגזין רדיו bu: לפני מספר ימים החל קמפיין טיזרים. הטיזרים, תחת הסיסמא "לא ככה צריך", הופיעו על גבי גלויות, מדבקות ושלטים, שחולקו ונתלו בדיסקוטקים, בבתי קפה, בפאבים, בפיצוציות וכד'. המגזין, המהווה את התשובה לטיזר, יפורסם במודעות בעיתוני רשת שוקן וברדיו bu99fm.
כמו כן, תתנהל פעילות קד"מ, בשיתוף עם חברת סופרפוש, שבה יחולקו המגזינים במקומות בילוי של צעירים ובני נוער.
מי מאחורי הקמפיין הפרסומי? משרד פרסום- ראובני פרידן Leo Burnett
מנהל קריאטיב - דיויד אדלשטיין
קופירייטר- גיא גורן
ארטדיירקטור- ערן ברקן, ארז בכר
סופרוייזר - שרון קונופני
תקציבאיות - קרן זיאת, נויה אידלסון