X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל
▪  ▪  ▪

נורטל [סימון בורסה NT] הודיעה היום על פריצת דרך משמעותית בתחום התקשורת הארגונית: יישומי המולטימדיה של החברה ישולבו ב-Outlook 2003 של מיקרוסופט ויאפשרו יכולות אחודות של קול, וידיאו ונתונים - כגון שיחות קוליות או וידיאו - בהקלק עכבר.
פתרון ה-Multimedia Office Client של נורטל ישולב ב-Outlook 2003 כתוכנת "plug-in" אשר יופיע כסרגל כלים המאפשר למשתמשים לבצע שיחות קוליות או שיחות וידיאו, באמצעות טלפון תוכנה או מערכת אוזניות, על ידי הקלקת שם איש הקשר שעימו מבקשים לנהל שיחה.
יישום זה ישולב ב-Outlook 2003 על-ידי ארגונים וספקי תקשורת - על גבי מערכות הקול הקיימות שלהם - ויקנה למשתמשים מערך מקיף של כלים לניהול שיחות נכנסות בזמן אמת לפי הגדרות אישיות - לענות, לדחות או להעביר שיחות, לשמוע הודעות קוליות בהקלק עכבר ולהגדיר שירותי "עקוב אחריי". בנוסף, יוכלו משתמשי ה-Outlook 2003 להגדיר תזכורות להחזרת שיחות ולפתוח תיקיות לחיפוש ולמיון שיחות והודעות קוליות.
"מדובר בהצעת יכולות אחודות של קול, וידיאו והודעות טקסט לציבור הרחב של משתמשי יישומי התקשורת העסקית", אמר אלן סטודארד, מנהל רשתות מולטימדיה אחודות בנורטל. "היכולת להציע מערך מקיף של שירותי VoIP ומולטימדיה כ-'plug-in’ לתוכנות קיימות מסמלת את תחילתו של עידן חדש בתחום התקשורת - עידן בו יואץ תהליך ההטמעה של טכנולוגיות תקשורת מולטימדיה בתוכנות מדף למגזר העסקי ולמגזר הפרטי, על גבי מכלול אמצעי התקשורת הקיימים כיום".
יישום המולטימדיה החדש של נורטל מוסיף ליכולות ה-“Office Anywhere" המתקדמות של שרתי המולטימדיה Multimedia Communications Server 5100 & 5200 מתוצרת נורטל, המבוססים על טכנולוגיית ה-SIP ומציעים לארגונים עסקיים מגוון מקיף של שירותי תקשורת מולטימדיה ללא קשר לזמן או למקום.
נורטל היא חברה מובילה באספקת פתרונות תקשורת המעשירים את החוויה למשתמש ובתמיכה באבטחת מידע. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - פתרונות חדשניים הכוללים שירותים ויישומים מקצה לקצה בטכנולוגית פס רחב, קול על גבי נתונים (VoIP) ומולטימדיה, וכן פס רחב אלחוטי, המאפשרים להם להתגבר על אתגרי עולם התקשורת. נורטל היא חברה בין-לאומית ועסקיה משתרעים על-פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il