חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג "סיליט באנג" בישראל,יוצאת שנה לאחר ההשקה של "סיליט בנג" בקמפיין מהפכני, בסגנון ריאליטי TV.
סיליט באנג הושק לפני כשנה וכבר 10 חודשים לאחר השקתו השיג מובילות בקטגורית הנוזלים הרב שימושיים עם נתח שוק של 30.7% כשהוא מותיר מאחור את המתחרים.
מאז השקתו, הורחב המותג לשלושה פורמטים שונים - נוזל בבקבוק, ספריי למשטחים אנכיים וגבישים מרוכזים לניקוי כללי ושטיפות רצפה.
קמפיין הפרסום, שיחל מהיום (יום ד'), יציג חדשנות - לראשונה, יככבו בו נשים אשר שלחו לחברה מכתבי תודה.
ההחלטה נבעה מכך שלחברה הגיעו בתוך כחודשיים מספר מכתבי תודה יצירתיים ומרגשים, בהם תיארו נשים שונות כיצד המוצר "שינה את חייהן". החברה החליטה "להרים את הכפפה" ולהפוך אותן לכוכבות הקמפיין הבא.
הנשים קיבלו מצלמות וידאו ביתיות, בהן הן תיעדו את עצמן, את סביבתן ואת השימוש במוצר.
התוצאה היתה כל-כך שונה ויצירתית, שמשרד הפרסום החליט לאמץ את חומרי הגלם (למעל מ-50 שעות צילום) ולהפוך את זה לסרטון הבא של החברה.
הסלוגן של הקמפיין: "התקשרתי להגיד תודה".
יצוין, כי זהו הקונספט המקורי הראשון שנעשה לסיליט באנג בישראל וכי מדינות נוספות בעולם ששוקלות לאמץ אותו.
משרד פרסום: JTW
היקף ההשקעה בקמפיין: 400 אלף דולר.
קרדיטים:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב: יורם דמבינסקי
צוות קריאייטיב: בועז הלחמי והילה שאלתיאלי
סמנכ"ל ניהול לקוחות: יואב מגל
תקציבאית: מירב דואק
סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה: סילביה גבע
פלנרית: מירב אמיד
מפיקת משרד: שרון בן-דוד
מתאמת הפקה: חגית טרנרי