X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים.
הקמפיין יכלול מס' סרטונים ויתבסס על מצבים של רוגע, שלווה, טבעיות, הבונים את המסר: "רגע של פינוק". כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, כש"פינוקי בריאות" מהווים חלק בלתי נפרד מסמלי הטבע והשלווה.
הקמפיין יתקשר את מיצוב האריזות החדשות של סדרת פינוקי בריאות, יבדל אותו כסדרת מוצרי הדגנים המפנקת ביותר וילווה בסיסמא: "רגע של פינוק".
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "שוק הדגנים הינו שוק בעל שיעורי צמיחה גבוהים. תחום דגני מבוגרים זכו לצמיחה של 13.5% ברבעון האחרון (איי סי נילסן, פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ותחום חטיפי הדגנים זכה לצמיחה של 17.5% ברבעון האחרון. בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג "פינוקי בריאות" כל העת.
תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בונה ומפתחת את שוק דגני הבוקר למבוגרים ויוצרת מגוון ועושר של אפשרויות המשלבות בתוכן איכות גבוהה והרגשת חיוניות".
דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של תלמה: "סדרת "פינוקי בריאות" מהווה כיום 66% משוק הדגנים למבוגרים, (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי). מדובר במוצרים המכילים מגוון תוספות, ולפיכך מאפשרים פינוק טבעי לאורך היום העמוס של מרבית הצרכנים. הקמפיין החדש מתבסס על ערכים של שלווה, עושר, פינוק וטבע, המבטאים היטב את ערכי המותג הייחודיים לו".
מותג המטרייה פינוקי בריאות הושק תחת תלמה בשנת 2002. היום כולל המותג שלוש קטגוריות: דגני בוקר, גרנולה וחטיפי דגנים, ומונה 16 מוצרים.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון,
בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'.
כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
קרדיטים:
פרסום באומן בר ריבנאי
מנהלת לקוחות - שרון קונופני
סופרוויזרית - נויה אידלסון
תקציבאית - אפרת ברנס
מנהל קריאטיב - גיא בר
ארטדיירקטור - אורן עמירן
קופירייטר - אידה מרקוביץ'
פלנינג - רוני שביט
מנהלת הפקה - דורית גווילי
מפיקת משרד - נטלי שזר
בית פוסט - גרביטי
מנהל קריאטיב בית פוסט - אילן בוני
מנהל שיווק תלמה - דורון זילברשטיין
מנהלת מותג פינוקי בריאות - שיר זכאי

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il