X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
▪  ▪  ▪

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של מיליון דולר.
הקמפיין החדש, הופק במשותף עם טובורג העולמית והינו קמפיין בינלאומי שיעלה ברחבי העולם ואירופה וממשיך את הקו הפרסומי של Make room for Fun ונחתם בסיסמא - Tuborg Open up.
הסרטון צולם ברומניה, בבית בו גר בעבר בנו של הרודן צ'אוצ'סקו. הסרט מציג צעיר, הדוחק בהוריו לצאת לחופשה בהוואי על חשבונו, וכשהבית סוף סוף פנוי - פותח בקבוק טובורג ונסחף למסיבת ענק בסלון.
אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "בירה טובורג הינה המותג הצומח ביותר ב-2004, כאשר בכוונת מב"י להמשיך את הקו האסטרטגי שהתחיל עם קמפיין Open-Up ונמשך ביצירת סרט פרסום חדש במשותף עם טובורג העולמית שיעלה ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואסיה ותחילתו בישראל.
הסרט מעביר את ערכי המותג של טובורג, וממשיך את מיצובו כמותג צעיר, חדשני, עדכני ודינאמי תחת הסיסמא Tuborg, Open Up המזמינה את הצרכן לחוות חוויה רגשית ולהיפתח לחוויות חדשות".
אורן תורג'מן, מנהל מותג טובורג: "מותג טובורג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה משמונים מדינות. הקמפין החדש תואם את ערכי המותג טובורג, אשר הוגדרו באמצעות קבוצות מיקוד שנעשו בארץ ובעולם, מהם עלה, כי קהל המטרה של טובורג הינו צעירים בני 20-25 המחוברים מאוד לעולם המוסיקה".
טובורג היא בירה מרעננת, קלה לשתיה. המותג כולל שני מוצרים:
Tuborg Green - בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול.
Tuborg Red - בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.
על-פי נתוני נילסן (שוק מבורקד) למותג טובורג נתח שוק שנתי של כ-14%.
מבשלות בירה ישראל
מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי.
החברה חולשת על למעלה מ-30% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.
על-פי נתוני סטור-נקסט לשנת 2004, זינק נתח השוק של מב"י ב-5% בקטגוריית הבירה מ-29.8% ב-2003 ל-34.8% ב-2004, כאשר ברבעון הראשון של 2005 הגיע נתח השוק ל-37.8% לעומת 33.3% בתקופה המקבילה אשתקד (רבעון ראשון 2004).
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - צור גולן
ארט דיירקטור - אורן ורמוס
קופי רייטר - עמית גל
סופרוויזר - שירלי אושיה
תקציבאית - ענבל מור
מנהלת תכנון ומחקר - טלי קשטן
פלנר - יהורם דוידי
מפיקת משרד - סיגל נוגסי
חברת הפקה - ישי הדס הפקות
במאי - גיל לבנברג
ייעוץ מוסיקלי - קובי בן עטר

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il