מותג הנשים המוביל Always, מבית פרוקטר & גמבל, עולה בקמפיין תגובה לקמפיין פארודי "תשחרר גבר" של גולדסטאר. הקמפיין בהשקעה של 800,000 אלף שקל, באמצעות משרד הפירסום גלר-נסיס, יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט תחת הסיסמא: "אתה משוחרר גבר".
איריס קנצו'ק, מנהלת מותג Always: "כמעט מחצית מהנשים בישראל משתמשות ב-Always ולכן ראינו לנכון לקחת על עצמנו לייצג את המין הנשי מתוך הבנה מעמיקה של הנשים וצורכיהם. בחרנו לנהל דיאלוג על מלחמת המינים באמצעות המדיה דרך קמפיין מנצח המציג את היתרונות הבולטים בלהיות אישה".
במרכז קמפיין Always החדש מסיבת חוף שמחה עם בחור נלהב המתחיל עם בחורה תוך שימוש ברמיזות מיניות בוטות. הבחורה פותרת את הבעיה בצורה מתוחכמת ומפתיעה!
את הקמפיין מקריינת יעל פוליאקוב voice bank.
בנוסף לקמפיין הטלוויזיה והעיתונות, יעלה משחק אינטרנטי בעמוד הבית של MSN ובאתר "אישה יפה" (
www.IshaYafa.co.il), במסגרתו יוצעו לגולשות מגוון סדנאות טיפוליות לגבר שלהן, דוגמת: סדנא המלמדת גברים את חוקי הפיסיקה ומסבירה מדוע "צלחות מעופפות לא מגיעות למדיח לבד". הגולשות יוכלו לדרג את הסדנא היעילה ביותר לגבר שלהן ולהציע בעצמן סדנאות מקוריות. הרעיון המקורי ביותר יזכה בפרס - כרטיס טיסה לאיביזה- את הזוכה ושתי חברות טובות.
שוק ההיגיינה הנשית
Always ממשיכה להוביל את שוק ההיגיינה הנשית בישראל עם נתח שוק של 62.8 % בשנה החולפת.
קרדיטים:
משרד הפרסום- גלר נסיס, מנהלת קריאטיב - מירב קורן, תקציבאית - מירב קרופרו, סופרוויזרית - מיה צוראל.