X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וראז נטוורקס
▪  ▪  ▪

וראז נטוורקס, מובילה עולמית בטכנולוגיית softswitch, פלטפורמת אספקת שירותים ושערי מדיה (Media Gateways) וטלקו סיסטמס, ספק מוביל של פתרונות תמסורת וגישה לרשתות TDM ו- IP, הודיעו על השלמה מוצלחת של בדיקות תאימות ועל שיתוף פעולה באספקת פתרונות Voice Over Broadband ו-FTTH-Fiber To The Home לספקי שירות ברחבי העולם. הפתרון המשותף מבטיח איכות קול גבוהה קצה-לקצה, המשתווה לאיכות הקול ברשתות טלפוניה מסורתיות (PSTN).
במסגרת השותפות בין שתי החברות, וראז תכלול את מוצרי טלקו סיסטמס, משפחת Access200 של מתאמי קו אנלוגיים ל-VoIP וקו מוצרי ציוד הקצה ל-FTTH ,EdgeGate, כחלק מפתרונות הקצה-אל-קצה לספקי השירות.
ה-softswitch של וראז ופלטפורמת פיתוח השירותים, ControlSwitch 6.0, כוללים כעת מערכת לניהול ותיכנות שירותי מנוי. בנוסף לשירותי טלפוניה ללקוחות ביתיים ולקוחות SOHO, המאפשרים התאמה אישית ללקוח, ControlSwitch 6.0 מספק יכולות ניהול לציוד הקצה, כולל: שירות רישום דינמי ומאובטח של ציוד הקצה; תיאום שיטת דחיסת הקול,העברת T.38 fax ו-Voice band Modem; זמינות גבוהה, הגדרת ציוד קצה, ובקרת ציוד הקצה.
"אנו מאוד נרגשים לעבוד בשיתוף פעולה עם וראז נטוורקס להעברת שירותי voice over broadband ופתרונות FTTH לספקי השירות, המפעילים רשתות תקשורת של הדור הבא", אמרה עירית גילת, סגנית נשיא טלקו סיסטמס לניהול קו מוצרי IP.
"רבים מלקוחותינו, מעונינים בציוד גישה עם ממשק תוכנה אחיד לרשתות Broadband ו-FTTH. אנו שמחים להעניק להם את התמיכה החזקה של מערכות טלקו סיסטמס כדי שיוכלו לפרוס במהירות שירותים שונים עם מערכות וראז", אמר ר. פול סינג, סגן נשיא לפיתוח עסקי בוראז נטוורקס.
אודות טלקו סיסטמס
טלקו סיסטמס, שבסיסה במסצ'וסטס, היא חברת בת בבעלות מלאה של BATM הנסחרת בלונדון, ומובילה בטכנולוגיות רשתות ופלטפורמות מתחלפות של IP. טלקו מספקת פתרונות רשת מובילים לספקיות השירות ולשווקים מסחריים.
אודות וראז נטוורקס
וראז נטוורקס היא ספקית מובילה של מתגים מבוססים תוכנה ופתרונות חיוב לרשתות הטלפון המסורתיות ושל הדור הבא. וראז מספקת פתרונות ליותר מ-700 לקוחות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. החברה מספקת טכנולוגיה של מתגים ומוצרי דחיסה דיגיטליים ומסייעת בידי ספקיות הטלפון לפרוס רשתות של הדור הבא שעוצבו במיוחד לצורכיהן. החברה מיישמת סטנדרטים המבוססים על מתגים ופלטפורמת שערי המדיה הכוללים מערכת ניהול חכמה וגמישות מקסימלית.
וראז נטוורקס נוסדה על-ידי ECI טלקום, ארגונט, בטרי וונצ'רס, קלינר פרקינס וביירס, שותפות לוונסון ושותפות נורווסט. בסיסה של וראז בסאן חוזה. בישראל ממוקמים משרדי החברה בפתח תקווה והיא מעסיקה כ-180 עובדים.
אתר החברה: www.veraznetworks.com

תאריך:  15/06/2005   |   עודכן:  15/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il