X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמדוקס
▪  ▪  ▪

אמדוקס (NYSE: DOX), הספקית המובילה של תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחוויית לקוח מוכוונת, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת לונגשיין אינפורמיישן טכנולוג'י, חברה פרטית והיצרנית המובילה של תוכנות שירות לקוחות ובילינג בסין.
אמדוקס תרכוש את הון המניות המונפק של לונגשיין בתמורה ל-30 מיליון דולר במזומן עם אפשרות לתמורה נוספת שתשולם במזומן בשלב מאוחר יותר בהתאם להשגת מדדי ביצועים מסוימים שהוגדרו בהסכם. הרכישה מרחיבה את נוכחותה הגלובלית של אמדוקס ומציינת את חדירתה לשוק הסיני.
אלי גלמן, משנה למנכ"ל אמדוקס, אמר: "לסין פוטנציאל עסקי עצום. אנליסטים מהתעשייה מעריכים שעד 2008 יגדל בסיס מנויי התקשורת הסלולרית בקצב שנתי מצטבר (CAGR) ביותר מ-10% ובסיס מנויי התקשורת הנייחת ביותר מ-8%. נוכחות מקומית היא כורח כדי לפעול בסין ורכישת לונגשיין מספקת לנו את הנוכחות הזו. אנו רוחשים הערכה וכבוד רב להישגיה של לונגשיין והנהלתה".
השילוב בין אמדוקס ולונגשיין יעניקו ערך מוסף ללקוחות לונגשיין הקיימים באמצעות יישום נהלים ושירותים, שנוסו והוכחו ברחבי העולם, אשר יאפשרו לספקי שירותים בסין להתמודד ביתר אפקטיביות עם המורכבות והתחרות הגוברות.
ז'אנגג'ון קסו, מנכ"ל לונגשיין, אמר: "הטכנולוגיה, המומחיות הגלובלית והחוסן הפיננסי של אמדוקס יחזקו את לונגשיין וימצבו אותה בעמדה טובה יותר לתמוך בלקוחות תוך מתן מענה לדרישות המאתגרות של השוק והשגת ניהול לקוחות אינטגרטיבי. הרכישה תאפשר לנו להאיץ את צמיחתנו בסין ותספק לנו את מערך המוצרים והשירותים המקיף ביותר שניתן להשיג".
לונגשיין מספקת שירותי בילינג, שירות לקוחות, מידע עסקי ומערכות התאמה (settlement) וכן שירותי אינטגרציה ויישום משנת 1996. עד כה התמקדה החברה בעיקר בשוק הטלקומוניקציה של סין וכן בחברות ציבוריות (ספקיות חשמל, מים וגז). כיום, לונגשיין משרתת שלוש מארבע ספקיות שירותי התקשורת הגדולות ביותר של סין.
הנהלת החברה יושבת בבייג'ין ולחברה משרדים ביותר מ-15 פרובינציות ברחבי סין. בסיס המנויים הכולל של החברה גדול מ-120 מיליון מנויים. החברה מהווה מוקד משיכה לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחומי מערכות שירות לקוחות ובילינג ומעסיקה כ-800 איש.
חברת לונגשיין תמשיך לפעול כיחידה עסקית של חטיבת אמדוקס אסיה פסיפיק (APAC) ותנוהל על-ידי מייסדה והמנכ"ל הנוכחי שלה, מר ז'אנגג'ון קסו. אמדוקס מתכוונת להמשיך למכור את מוצרי התוכנה והשירותים של לונגשיין בסין. במקביל תתחיל אמדוקס להציע לשוק הסיני את Amdocs 6 - תיק מקיף של מוצרים והשירותים הקשורים אליהם.
השלמת העסקה כפופה לתנאי סגירה מקובלים מסויימים.
אודות לונגשיין
לונגשיין אינפורמיישן טכנולוג'י היא ספקית מובילה של פתרונות תמיכה קריטיים לעסקים הכוללים מערכות ושירותים המתמקדים בענפי הטלקום והשירותים הציבוריים של סין. הנהלת החברה יושבת בבייג'ין ולה סניפים בהונג קונג, שנזן, האנגז'ו, קסיאמן, ווהאם, טיאנג'ין, גואנגז'ו, שניאנג וצ'נגדו.
החברה נחשבת לכוח עולה בשוק המחשוב התחרותי ביותר של סין ומספקת פתרונות ושירותים שלמים לתעשיות החיוניות של המדינה. לונגשיין אינפורמיישן טכנולוג'י מחויבת לאספקת פתרונות CC&B (שירות לקוחות ובילינג) וכן פתרונות עסקיים ושירותים חיוניים לתעשיית החשמל.
אודות אמדוקס
אמדוקס משלבת תוכנה ושירותים חדשניים עם ידע עסקי נרחב ומעמיק על-מנת להאיץ יישום של ניהול לקוחות אינטגרטיבי על-ידי ספקיות השירותים המובילות בעולם. אמדוקס מספקת סל מוצרי תוכנה ושירותים המקיף את מחזור חיי הלקוח, מאיתור הלקוח והפנייה אליו, תהליך המכירה ללקוח, אספקת השירותים, ועד הגשת החשבון עבור שירותים אלה, והתמיכה בהם, ובכך היא מאפשרת לספקיות שירותים להעניק ללקוחותיהן חווית לקוח מכוונת, יכולת המובילה ליחסי ספק-לקוח חזקים ורווחיים יותר.
בנוסף, ספקיות השירותים נהנות מהשגת החזר מהיר של השקעתן, הקטנת עלות הבעלות הכוללת ושיפור היעילות התפעולית.
אמדוקס, חברה בינלאומית, עם הכנסות של 1.774 מיליארד דולר ארה"ב בשנת הכספים 2004, מעסיקה יותר מ-9,500 אנשיIT (Information Technology) ומשרתת לקוחות ב-40 מדינות ברחבי העולם.

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  20/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il