X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת Neto
▪  ▪  ▪

קבוצת Neto מרחיבה את פעילות "שלושת האופים" בתחום הפיצות עם קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק פיצות קפואות ביתיות תחת מותג הפיצריות המוביל "פיצה מטר".
רון סגל מנהל השיווק של קבוצת Neto מסר כי: "שוק הפיצות הקפואות נהנה בשנים 2003-2004 משיעורי גידול דו-ספרתיים, בעיקר בזכות השיפור באיכות המוצרים ועל חשבון צריכת פיצה מפיצרייה. מתחילת שנת 2005 מורגשת התמתנות בהתפתחות הקטגוריה, בד בבד עם החרפת התחרות על ליבו של הצרכן.
השקת המותג "פיצה מטר" הוא השלב הבא באבולוציה של הקטגורייה לתחום הפרמיום - לראשונה יוכל הצרכן לצרוך בבית פיצה קפואה הזהה לחלוטין לפיצה מפיצרייה בכל הפרמטרים ובייחוד בפרמטרים של טריות ואיכות.
חווית הצריכה הייחודית של "פיצה מטר" בשילוב עם נוחות וזמינות מכסימליים תגדיל את ההתנסות והמעבר לצריכת פיצות קפואות בקרב צרכנים שנמנעו מכך, וכן תיצור העדפה בקרב הצרכנים המסורתיים של הקטגורייה. לכן, המהלך צפוי לחזק את תחום הפיצות הקפואות בכלל ואת נתח השוק של קבוצת Neto בפרט כמובילה בחדשנות ובהתאמה לצרכי הלקוחות".
עוד הוסיף סגל: "השימוש במותג "פיצה מטר" סינרגטי למטרות האסטרטגיות ולערכים של Neto, המציבה רף גבוה לאיכות, טעם, חדשנות ואותנטיות בכל תחומי פעילותה".
ב-Neto צופים כי שיווק פיצה מטר על-ידי שלושת האופים יגדיל את מכירות החברה בלמעלה מ-20% בשנה הקרובה.
"שלושת האופים" ישווקו את המותג "פיצה מטר" במקפיאים בשוק הקמעונאי.
בשלב הראשון יוצאת "שלושת האופים" עם המוצר המוביל בפיצריות - פיצה רבע-מטר מרגריטה.
פיצה רבע-מטר מרגריטה נמכרת במשקל 400 גרם במחיר של 20-22 שקל.
המותג "שלושת האופים" מתמחה בתחום המאפים הקפואים ותחתיו נמכרים מוצרי מאפה רבים ביניהם: מוצרי בורקס למיניהם, בצקים, מוצרים אתניים - ג'חנון ומלאווח, מאפים מטוגנים - סיגרים, קובה וסדרת פיצות איכותית.
על-פי נתוני נילסן שוק הפיצות הקפואות מוערך במכר שנתי של מעל 120 מליון וכ-5,000 טון.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il