X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪

סמסונג סלולר עולה עם סרטון פרסומת חדש להשקת Samsung 900 ברשתות סלקום ואורנג', תחת הסיסמא: "The power of design". הקמפיין יעלה ביום שישי בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24, ort ו-ntv ו-9 (בשפה הרוסית) למשך 3 שבועות. הסרטון הוא חלק מקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר, המשקף את אסטרטגיית השיווק החדשה עליה הכריזה החברה לפני מספר שבועות, שמתמקדת בערכים של עיצוב וטכנולוגיה ומטרתה לחזור להוביל את שוק הסלולר בישראל. קדם לו סרטון פרסומת למכשיר סמסונג 855 ברשת אורנג'.
קמפיין באנרים עלה באתרי האינטרנט - תפוז, the marker, ynet, msn, walla, icq, נענע וגלובס למשך שבועיים.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, הקמפיין נועד להעצים ערכים שמיוחסים לסמסונג, כשבראשם עיצוב המכשירים, קדמה טכנולוגית ועדכניות, ובמקביל לתמוך במסר של מובילות בשוק הישראלי. "באמצעות מהלך זה סמסונג שומרת על הבידול שלה מול המתחרות, תוך שהיא מציגה הבטחה מותגית ומוצרית ברורה של חדשנות עיצובית", אומר זיתן.
הסרטון - הפקת ענק מרובת משתתפים, ישראלים ומקומיים, צולם במהלך סוף השבוע האחרון בכנסייה עתיקה בבודפשט. בדומה לקודמו, הוא מציג בצורה הומוריסטית אנשים "מכורים לעיצוב", ומתרחש הפעם בחתונה מפוארת. כאשר הכומר שואל את קהל המוזמנים האם יש מתנגדים לאיחוד בין בני הזוג, קופצת מהקהל יפהפיה בלונדינית - ויקה שוורץ - שעוצרת את החתונה על-מנת להחליף לכלה את הזר שהיא מחזיקה. את הכלה מגלמת מלכת היופי לשעבר סיוון קליין.
פס הקול של הפרסומת מבוצע על-ידי מקהלת גוספל של הכושים העבריים, שביצעה את שיר הנושא, That’s The way I Like It - שיר שמלווה את סמסונג מזה זמן רב, המבטא את האינדיבידואליות של כל משתמש.
קרדיטים
חברת הפקה - אוג
בימאי - ליאור הרלב
תסריט: גיא בורודה

תאריך:  23/06/2005   |   עודכן:  23/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il