X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית מזון
▪  ▪  ▪

גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון, מסר היום כי עלית מזון תשקיע כ-4 מיליון שקל בקמפיין פרסום חדש למותג תפוצ'יפס באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא: "תפוצ'יפס - טבעי שלא תשלוט בעצמך".
עוד מסר גרי גרנשפן כי קמפיין הפרסום ממשיך את אסטרטגיית הפרסום של מותג תפוצ'יפס תחת הסיסמא "טבעי שלא תשלוט בעצמך" אסטרטגייה אשר מדגישה את הרעיון שתפוצ'יפס פשוט חזק ממך בכל זמן ובכל מקום.
קמפיין הפרסום לתפוצ'יפס כולל סרטון טלוויזיה באורך 33 שניות אשר ישודר בערוצים 10,2,24 ויעלה החל מ-28.6.05 למשך שבועיים וחצי.
במסגרת הקמפיין תעלה גם גרסה מקוצרת של הסרט עם פרסום של הטעמים החדשים של תפו'ציפס: קטשופ מיונז וקטשופ חרדל.
תיאור סרטון הפרסומת: הסרטון מתאר זוג צעיר ורומנטי כשהבחורה (השחקנית רוני הדר "אהבה מעבר לפינה") אינה יכולה להפסיק "לנשנש" תפוצ'יפס בשום מצב: לא במהלך ריקוד סלואו צמוד לא בזמן מסג' זוגי ואפילו מתחת להינומה בזמן טקס החופה...
וכשהיא בהריון לבעל המופתע (השחקן אורן דסאו) מחכה הפתעה....
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, במאי: רני כרמלי, חברת הפקה: POV קופירייטר: נדב פרסמן, ארטדיירקטור: טני זיפר, סופרוויזרית:
ורד קינרייך-גולן, תקציבאית: מיכל חיזקיה פלנרית: דנית שלו, מפיקת משרד: שירה רובס, מדיה: יונייטד בית פוסט: גרוויטי
על הטעמים החדשים תפוצ'יפס קטשופ מיונז וקטשופ חרדל
עלית מזון השיקה במהלך חודש מאי שני טעמים חדשים למותג תפוצ'יפס: תפוצ'יפס קטשופ מיונז וקטשופ חרדל.
טעמי תפוצ'יפס החדשים פותחו בעקבות הרגלי האכילה של הישראלים הנוהגים לערבב את הקטשופ והמיונז והחרדל באכילת צ'יפס ואכן במחקרי שוק וקבוצות מיקוד אשר ערכה עלית מזון קיבלו טעמי תפוצ'יפס החדשים ציון גבוה במיוחד במבחן הטעם.
חטיפי תפוצ'יפס בטעם קטשופ ומיונז ותפוצ'יפס בטעם קטשופ וחרדל extra קראנצ' נמכרים באריזת 50 גרם בכשרות בד"צ מחיר מומלץ לצרכן 3.45 שקל בכל נקודות המכירה.
טעמי תפו'ציפס החדשים מצטרפים ל - 7 טעמי תפוצ'יפס המוכרים והאהובים: טבעי, טבעי extra קראנצ', שמנת ובצל, פיצה, בצל extra קראנצ', גריל extra קראנצ' ומקסיקני extra קראנצ'.
על המותג תפוצ'יפס
המותג המוכר והוותיק קיים בישראל מזה כ-40 שנה.
קו הייצור של תפוצ'יפס נרכש על-ידי עלית בשנת 1991 מחברת תפוד והוחלף בשנת 1995 לקו יצור חדש ומודרני הזהה לקווי הייצור של "פריטוליי" מקבוצת פפסיקו העולמית.
תפוצ'יפס מיוצר ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.
המוצר לא שונה במהלך השנים אך קו הייצור שונה ושופר לפי הסטנדרטים הבינלאומיים של חברת "פריטוליי".
על-פי מדד נילסן תפוצ'יפס מחזיק בנתח שוק של 65% מקרב חטיפי הצ'יפס בישראל ומכירות של 1,205 טון תפוצ'יפס בשנת 2004!.
(מדד נילסן משקף כ-50% מהשוק ואינו כולל נקודות מכירה פרטיות וקיוסקים).

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il