חברת "דקסון" יצרנית הגלולה הסגולה למניעת הריון "פמינט" יוצאת בקמפיין לסטודנטיות וחיילות בבתי קפה ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה". עלות הקמפיין כ-100,000 שקל.
הקמפיין לסטודנטיות וחיילות - "Go for it הגלולה הסגולה שומרת עלייך" יעלה בסוף יוני למשך חודש ויפנה לסטודנטיות וחיילות, צעירות, משוחררות, מובילות דעה, אופנתיות ועדכניות. הצפי הוא שכ-250,000 בחורות העונות להגדרה זו, יחשפו לקמפיין.
במסגרת הקמפיין, החברה יוצאת במבצע מיוחד לסטודנטיות וחיילות אשר יגיעו עם מרשם רופא לגלולה הסגולה, פמינט, לסופר-פארם וכרטיס סטודנט/ תעודת חוגר יקבלו את הגלולה הסגולה במחיר מיוחד של 30 שקל בלבד. המבצע יסתיים בספטמבר.
לקראת הקמפיין, חברת התרופות "דקסון" ערכה סקר שבוצע בקרב סטודנטים. תוצאות הסקר הראו כי 71% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה תמיד ואילו 24% מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה בד"כ. 5% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין ללא אמצעי מניעה.
חברת לעומק התודעה מתמחה בפרסום לצעירים בגילאי 18-30 ומפעילה מגוון חבילות מדיה המיועדות לקהל צעיר ובלייני. החברה בעלת זיכיון לפרסום ביותר מ-200 מוקדי בילוי, מועדונים, פאבים, ברים ובתי קפה. כמו כן מפעילה החברה חבילות קד"מ ושיווק לקהל זה. החברה בבעלות זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין.