חברת "זן סוכנויות- מקבוצת ראלקו" יבואנית מוצרי "זנוסי" יוצאת בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של רובוט!
מטרת הקמפיין לעורר סקרנות לגבי המותג ולהעמיק את ערך הקידמה הטכנולוגית של המותג "זנוסי"- שהינו מותג יוקרתי, שלא פונה לכל אחד (מדיחי כלים, מייבשים, מכונות כביסה ותנורים). ולהשקת סדרת "access"- דגמים חדשים ומהפכניים של תנורי בילד אין, ביניהם תנור פתיחת צד בצבעי לבן ונירוסטה ודור של מכונות כביסה עם פתח בזוית אלכסונית המאפשר גישה נוחה לכביסה וחסכון בזמן ובחשמל.
הקמפיין הינו קמפיין המשך לקמפיין ה"טיזרים" של שאלות ותשובות בטלוויזיה וברדיו האזורי שמטרתו הייתה מודעות והיכרות עם המותג "זנוסי". ה"טיזרים" שליוו את הקמפיין: "אז מי זה ה"זנוסי" הזה?", "מה הוא עושה בשבילה, ה"זנוסי הזה?", "זנוסי"? לא הייתי מתנגדת..", מה הוא עושה כל היום עם ה"זנוסי הזה?", "הלוואי שכולם היו נראים טוב כמו "זנוסי", "אני כל כך רוצה כבר לראות את ה"זנוסי" שלי".
התשובה לכל ה"טיזרים":
סיסמא: "כשיהיה לך תבין..."
קריינית: "זנוסי", רק שיהיה לך את זה תבין.
תקציב כ-500,000 שקל.
מנהל קריאטיב ראשי: ספי שקד
מדיה: ערוץ 2 ו-10.
מנהל קריאייטיב: יונתן בלידן
קופי: יוגב בועז
ארט: אמיר צור
מנהלת מח' טלויזיה: אסנת בן משה
מפיקת משרד: דנה קארו
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרוויזר: אורלי ראובני
תקציבאית: אורנית גילמן
סמנכ"ל אסטרטגיה: זוהר מנור
פלנר: יעל פודקיימן
פוסט פרודקשן: ברודקאסט