X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עולה בקמפיין טעמים חדש למותג פאנטה, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
קמפיין הטלוויזיה החדש של פאנטה כולל סרטוני אנימציה וסרטוני חסויות שנועדו להגביר מודעות למגוון הטעמים של פאנטה, כאשר בכל אחד מהסרטונים מככב טעם אחר מבין סדרת הטעמים: אורנג', שוקטה, אקזוטי,לימון,ענבים ודיאט אורנג', ושאר הבקבוקים "עושים לו כבוד" בדרך מיוחדת.
דורון ארד ,מנהל מותג פאנטה: "לראשונה בישראל עולה מותג פאנטה בקמפיין למשפחת הטעמים. הקמפיין מחזק את עוצמת מגוון הטעמים הבלעדית של המותג הכוללת טעמים ייחודיים בשוק המשקאות המוגזים".
במקביל לקמפיין, יקיים מותג פאנטה פעילות שיווקית ומבצעים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המרכזיות: כל הקונה 4 בקבוקים ממשפחת פאנטה, יקבל בקבוק נוסף מתנה.
המותג פאנטה נמצא בימים אלה בעיצומה של פעילות תדמית מיוחדת. לאחרונה נבחרו הנציגים הישראלים שיטוסו ל"פאנטה וילג'" באיביזה לחופשה חלומית. Fanta Village Ibiza הוא כפר נופש ייחודי ובינלאומי שהוקם במיוחד לקיץ 2005. הכפר, שיקלוט אלפי בני נוער מרחבי אירופה, מכיל את כל האטרקציות לבני הנוער החל ממגרשי ספורט, בריכות שחייה, מועדונים למסיבות עם התקליטנים המובילים באירופה ועוד. בני הנוער שיגיעו לכפר הבינלאומי של פאנטה ייהנו מחופשה חלומית בלתי נשכחת ברוח סיסמת המותג : "כיף מוטרף עם החבר'ה".
בנוסף, הובילה פאנטה לאחרונה מהלך שיווקי במסגרתו החליפה את התוויות של כל מוצרי משפחת פאנטה. שינוי התוויות היה חלק ממהלך עולמי שכלל שינוי עיצובי לבקבוקי פאנטה (בישראל הוחלף הבקבוק באוגוסט 2004), דבר שיצר בולטות ייחודית על המדף. במסגרת מהלך זה עבר המותג דיאט פאנטה אורנג' את השינוי המהותי הבולט ביותר, כאשר תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפכה לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט.
דיאט פאנטה אורנג' הינו מוגז הדיאט היחיד בטעם תפוז. הוא זוכה לציוני טעם גבוהים ביותר הן בקרב צרכני פאנטה והן בקרב צרכני מוצרי דיאט אחרים. המותג תופס תאוצה מרשימה ומדווח על גידול של כ-15% במכירות לשנת 2005 (על-פי נתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ). החל מהקיץ הקרוב ישווק דיאט פאנטה אורנג' גם בפחיות.
קרדיטים:
מנהל מותג פאנטה: דורון ארד, משרד פרסום: גלר-נסיס
סופרוייזרית: נועה גוברמן, תקציבאית: יעל חזום, סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר, מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי, קופירייטרית: הילי ברוק, ארטדיירקטור: גיא מרגלית, פלנינג: שלומית אביגור, מפיקות משרד: רינת סיטון, יפית כדורי
חברת הפקה: מולה, בימאית: שירי שחר, פוסט: גרביטי

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il