חובבי סמירנוף אייס צפויים לאתגרים אינטלקטואלים מקוריים במסגרת קמפיין האינטרנט של סמירנוף ICE שיעלה בסוף השבוע הקרוב ויופיע במשך עשרה סופי השבוע של הקיץ בתקציב של כ- 200,000 ש"ח.
חברת IBBLS תעלה באמצעות חברת WEBSENSE-Media קמפיין אינטרנטי למותג סמירנוף ICE תחת חווית ה-HAVE AN ICE WEEKEND. במוקד הקמפיין יוזמנו הגולשים להשתתף באולימפיאדת YETI, משחק אינטרנט פופולרי שהזכויות עליו נרכשו על-ידי וובסנס מהחברה האוסטרית שמחזיקה את הזכויות. הקמפיין יופיע באתרי YNET, NRG, דה מרקר, MSN ו-Layla.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של וובסנס, אשר ביצעה את הקריאטיב ומנהלת את תקציב המדיה של הקמפיין, מוסר ש"הגולשים יתחרו במשחקי ה- YETI ובכל סוף שבוע יוכרז המנצח שיזכה בפרס מתנת סמירנוף אייס. ההשתתפות בתחרות הינה מגיל 18 ומעלה, כחלק ממדיניות השתייה האחראית של IBBLS".
הקמפיין של סמירנוף אייס ילווה בפרסום בעיתונות, פעילות קידום מכירות בחופי ים ובמרכזי בילוי.
WEBSENSE היא חברת אינטרנט המתמחה בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק באינטרנט ומשלבת יכולות פיתוח טכנולוגי, קריאיטיב ומדיה. מאז הקמתה בשנת 2000 על-ידי קטי יופה וניסו לרדן, WEBSENSE מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות און ליין לטובת היעדים השיווקים של לקוחותיה ברשת. מודל העבודה הייחודי של WEBSENSE עם לקוחותיה, הופך את האינטרנט לאפיק הכנסות רווחי עבורם באמצעות המדיום.
UDV) IBBL SPIRIT ישראל) היא חברה-בת של "מבשלות בירה ישראל" שהוקמה ב-2002. החברה מאגדת את כל מותגי תאגיד האלכוהול העולמי המוביל Diageo ביניהם ג'וני ווקר, J&B, סמירנוף, ג'ן גורדון ועוד וכן משווקת את יינות יקב הבוטיק תבור.