X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

רשת פיצה האט יוצאת בקמפיין בטלוויזיה באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ (SMG), לרגל השקת סידרת מוצרים חדשה בתחום הפסטות, תחת שם המותג "פסטה האט". הפסטה כוללת שני סוגים - ספגטי ו-פנה (pene) (קצרים וארוכים) ושישה טעמים שונים, על בסיס עגבניות, פסטות פיקנטיות, פסטות על בסיס שמנת ועוד...
הקמפיין, בהיקף של כ-400 אלף $, כולל סרטון טלוויזיה המבוסס על תצלומי תקריב של האוכל בזמן אמת תוך כדי הכנתו, זאת על-מנת להדגיש את המקצועיות בהכנת הטעם ואיכות המוצר. הסרטון צולם בתוך המטבח המקורי והחדש של רשת פיצה האט. כך, לדוגמא, נראית הפסטה בזמן ההקפצה, תוך חיתוך הירקות, וכן נחשפים סודות המתכונים והרטבים. הסלוגן המלווה את הקמפיין היינו: "יש גם פסטה, תפסת". ולסיום קריינות - "פסטה האט, תטעם תבין".
פיתוח ליין הפסטות לווה בייעוצו של השף גיל חיים, פעם השף והבעלים של המסעדה "ספגטים", והיום מחברת יוניליבר ישראל.
לדברי אודי שמאי, מנכ"ל פיצה האט, "לראשונה, נכנסת פיצה האט לנישה שאינה רק בתחום פאסט פוד קלאסי, אלא לקטגוריית של פסטות, שנחשבות למוצר איכותי יותר. במסגרת זו רכשה הרשת ציוד מיוחד ומשוכלל בו צוידו כל המטבחים ברשת. פיצה האט גם גייסה טבחים מקצועיים אשר עברו הכשרות מיוחדות להכנת הפסטה. בכל הסניפים מכינים את הפסטה במקום עם קבלת ההזמנה. "
מנת פסטה נמכרת במחיר של 24.90 ₪. המנות מגיעות באריזות מיוחדות שומרות-חום.
הקמפיין ישודר החל מיום ג' 5.7.05 בערוץ 2, 10, ו-24, וישנם גם מודעות בעיתונות והפצה מרובה של עלונים ברחבי הארץ.
משרד פרסום: שטרית מדיה גרופ
חברת הפקות: עומר וערן
במאי: יובל טל

תאריך:  04/07/2005   |   עודכן:  04/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il