ענבי טלי ממושב לכיש, שהינם המשווקים הגדולים בישראל של ענבי מאכל, יוצאים בימים אלו בקמפיין פרסום למבצע במסגרתו יוגרלו מידי יום 10 פרסים בשווי 500 שקל במזומן כל אחד - מבצע "קיץ של זהב".
המבצע ימשך 3 שבועות במסגרתו יחולקו פרסים בשווי של כ-90,000 שקל. ההגרלה תתנהל מידי יום באמצעות מוקד טלמסר בו כאמור יזכו 10 קונים בכל יום.
הקמפיין יכלול כ-2,400 תשדירי רדיו ברדיו ארצי ורדיו אזורי, פרסום בערוץ הטלוויזיה הרוסי ופרסום ושילוט בכ-600 נקודות המכירה ועל המוצר עצמו - כ-1 מיליון סלסלאות ענבים.
התקציב כ-1.5 מיליון שקל.
משרד פרסום: רגב קביצקי.