X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן
▪  ▪  ▪

חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי תציב את שלט החוצות האינטראקטיבי הראשון בישראל, על-ידי נור סטאר מדיה, שמורכב בעצם משני שלטי תלת מימד המשלימים זה את זה.
השלטים שנרכשו עבור תדיראן על-ידי חברת טופ מדיה בסכום של 100,000$, הינם חלק מקמפיין הקיץ של החברה שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן "Carrier, ויצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים שיווקיים ופרסומיים חדשניים בשוק.
מדובר בשלט המורכב משני שלטים המעבירים מסר אחד וממשיכים את מסרי הקמפיין הקיים: שלט אחד הינו גפרור בוער עליו מופיע הכיתוב "כשהחום עולה לראש..." ואילו השלט המשלים אותו שעומד מאחוריו המציג את הסיסמא "אל תשתגע קח תדיראן קרייר" הינו שלט המעוצב כקופסת גפרורים בה חסר אותו גפרור בוער ועליה מזגן "תדיראן קרייר" המוציא משב רוח על הגפרור הבוער.
השלט יוצב בשלב ראשון בנתיבי איילון בסמוך לצומת גלילות, כשבהמשך יעבור השלט בין צירי תנועה מרכזיים נוספים.
השלט כאמור הינו חלק מקמפיין קיץ תדמיתי רחב היקף שעלה לאחרונה בכל אמצעי המדיה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה) בהשקעה של 1 מיליון$.
האסטרטגיה המובילה את הקמפיין, מעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז ושמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו, כאשר נושא "השפיות" שמביא אותו משב צונן של המזגן נבחר כקונספט מוביל, והקו המנחה הינו "יש לי מזגן תדיראן - קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי.
ארז אבנר סמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי בחברת תדיראן CARRIER מסר כי:" גם במסגרת הפעילות הפרסומית, ממשיכה חברת תדיראן CARRIER ומוכיחה את חדשנותה, חוזקתה ומובילותה בשוק".
לדבריו:" אין ספק שייחודו של השלט, יביא לחשיפה מקסימלית של מסרי קמפיין הקיץ המהווה חלק מהפעילות השיווקית במהלך השנה".

תאריך:  07/07/2005   |   עודכן:  07/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il