על-מנת לאפשר למיליון בעלי מכשירי NOKIA בישראל להכיר ולנצל טוב יותר את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, במכשירים שלהם, מעלה יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, קמפיין אינטרנטי למשך כחודש ימים.
הקמפיין שהופק על-ידי ARC INTERACTIVE, מקב' גלר נסיס, בעלות של כ-100,000 $ מתפרסם בעמודי הבית של האתרים המובילים בישראל, בכלים אינטרנטיים חדשניים.
הקמפיין מציג טיפים ליישומים הטכנולוגים המתקדמים למגוון מכשירי נוקיה הרחב שבשוק ונוצר בעקבות זיהוי צורך של המשתמשים עצמם. יורוקום NOKIA איתרה את הצורך הגדול של הצרכנים, בטיפים לשימוש מתקדם ונוח יותר בטלפון שלהם, הן משיחות עם משתמשים רבים, הן מההדרכות שהיא מקיימת וכן מניתוח דפוסי הגלישה באתר האינטרנט שלה - בו הסתבר כי, העמודים הנצפים ביותר באתר, באופן עקבי ולאורך זמן, הם עמודי טיפים.
יורוקום פונה לראשונה, ללקוחות ונותנת להם מידע שימושי, להעלאת ההנאה והתועלת של כל משתמש בטלפונים של NOKIA - כשהמטרה היא העלאת הנאמנות וההעדפה למותג.
NOKIA, המותג המוביל בעולם ובישראל בתחום הטלפונים הסלולאריים, מוביל גם במהלך זה, גישה חדשנית וייחודית כלפי משתמשי הטלפונים הסלולאריים, אשר דווקא בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת והאפשרויות הגלומות בטלפונים רבות ומתקדמות - דווקא בעידן זה הלקוחות זקוקים ליותר תמיכה ו"טריקים" לשימוש מרבי ומהנה בטלפון שלהם.
קרדיטים:
מנהלת אינטראקטיב יורוקום NOKIA - טל שלו
ניהול לקוח בארק - יעל לביא, ניר רוזנבלום
מנכ"ל ארק - תימור גורדון