X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ליימן שליסל
▪  ▪  ▪

חברת ליימן שליסל, הייבואנים הבלעדיים של "מנטוס" בישראל, באמצעות חברת Ogilvy אינטראקטיב, העלתה קמפיין פרסום אינטרנטי בתקציב של 75 אלף דולר.
לדברי יעל זהבי מנהלת המותג של מנטוס בחברת ליימן שליסל, מדובר בקמפיין הגדול ביותר של מנטוס באינטרנט והוא מצטרף להצלחה של הקמפיינים הקודמים (קמפיין מנטוס בלה בלה וקמפיין האריזה הריבועית החדשה). עוד ציינה זהבי, כי הקמפיין הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של "מנטוס" אשר מאמינה כי האינטרנט מהווה אמצעי יעיל להגיע לבני הנוער וליצור הזדהות ואינטראקציה עם המותג.
הקמפיין הנוכחי מציג משחק אינטראקטיבי של האכלת ציפורים בסוכריות מנטוס, בהשראת סרט הטלוויזיה ופונה לצעירים בני 15 עד 25.
במקביל למשחק האכלת הציפורים, מתקיימת הגרלה למצטרפים לרשימת תפוצה של מנטוס בה יוגרל מיני IPOD.
הקמפיין ימשך עד ה-10 באוגוסט והוא מופיע בפורטלים וואלה, נענע, תפוז, Msn (כולל מסנג'ר) גופ, ICQ, רשת cydor ועוד.
לדברי קרן סטיבנסון, מנהלת Ogilvy אינטראקטיב, קמפיין של מנטוס מצטרף לשורה של קמפיינים אותם העלת החברה לאחרונה בינהם דורסל, גילט, בראון, יבמ, אייר קנדה איירתור, אלדן ועוד
תקציבאי - תומר שדה
אסטרטגיה - קרן סטיבנסון
אודות פוגל Ogilvy אינטראקטיב:
פוגל Ogilvy אינטראקטיב פועלת מאז שנת 2000 במטרה ליישם בצורה האפקטיבית ביותר, את התובנות והצרכים האסטרטגים של הלקוח באמצעות מדיום האינטרנט, כחלק מתפיסת 360 המעלות של Ogilvy.
כחברה המתמחה במכלול האספקטים השונים של המדיה האינטראקטיבית, מלווים אנשי החברה את הלקוח משלב בניית האסטרטגיה, דרך גיבוש הקונספט הקריאטיבי ופריסת המדיה ועד לניתוח התוצאות והסקת המסקנות לפעילויות עתידיות.
החברה עובדת בשיתוף פעולה עם OgilvyOne, חברת האינטראקטיב הגדולה בעולם, המאפשר ללקוחות, ליהנות תמיד מהאסטרטגיות ומטכניקות הפרסום היצירתיות והמתקדמות ביותר.
בתחרות הפרסום "קקטוס הזהב" זכתה Ogilvy אינטראקטיב במספר רב של פרסים כולל זכייה במקום הראשון, השני והשלישי בקטגוריית תקשורת על עבודות שונות שנעשו עבור בזק בינלאומיBusiness.
פעילות החברה מחולקת למספר תחומים מרכזיים:
· ניתוח שיווקי וגיבוש אסטרטגיית פעילות
· יצירת קונספט קריאטיבי תוך שימוש בטכנולוגיות החדשנות ביותר ברשת
· התמחות בתכנון וקניית מדיה, ייזום שיתופי פעולה וחסויות ארוכות טווח
· פיקוח ובקרה במהלך הקמפיין, על-מנת להבטיח תוצאות אופטימליות
· E-mail marketing, הכולל בניית Database, יצירת מיילים שוטפים וניתוח סטטיסטי של התוצאות
· בניית מצגות לתערוכות וימי עיון
· אפיון ובניית אתרי אינטרנט, מיניסייטים ומשחקים

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  13/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il