X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרסו
▪  ▪  ▪

קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, יוצאת לראשונה בקמפיין מהפכני ללא פרסומת. הקמפיין האינטראקטיבי יזמין משפחות ליצור, לביים ולצלם במצלמת וידאו את הפרסומת המשפחתית של רנו סניק, המיניוואן הקומפקטי המשפחתי של רנו ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הראשון טיול משפחתי ליורודיסני ! בנוסף, במסגרת זו יוצאת רנו במבצע- רוכשים רנו סניק ומקבלים מצלמת וידאו של סוני וקורס צילום במתנה.
הקמפיין האינטראקטיבי, בהיקף של 1.5 מיליון שקל, יעלה ב-15 ליולי וימשך עד אמצע אוגוסט. קמפיין זה מתמקד בפעילות BTL אשר תיסוב סביב פעילות האינטרנט באמצעות חברת "WEBSENSE-Media“ במיניסייט מיוחד שהוקם לצורך המבצע:
הקמפיין יקבל תמיכה בפעילות קד"מ המנוהלת על-ידי חברת "יאללה" ב-4 מוקדים: סינמה סיטי ,קניון מלחה, גראנד קניון בחיפה וקניון רננים, שם יוצגו הרכבים ויחולקו גלויות השתתפות במבצע וילווה ביחסי הציבור "שטרן אריאלי". את הקמפיין יחתום אירוע חגיגי בסינמה סיטי בסוף אוגוסט בו יוכרזו הזוכים.
מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו אומרת כי: פעילות זו מהווה שלב נוסף באסטרטגיית רנו סניק נבנתה למשפחה, שמטרתה להדגיש את חווית הנסיעה של כל המשפחה בסניק.
רנו סניק הוא רכב משפחתי בעל תכונות המתאימות לקהל הילדים באותה מידה כמו לקהל הנוהגים, בזכות מרווח פנימי גדול, אביזרי פינוק גם לילדים היושבים מאחור, לצד בטיחות מקסימלית לנהג ולנוסעים. הרגשנו כי יצירת קמפיין אינטראקטיבי מבוסס אינטרנט המתאים לכל המשפחה, במיוחד בחודשי הקיץ, היה נכון במיוחד".

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  13/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il