X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרביץ
▪  ▪  ▪

רשת "קרביץ" המתמחה ביבוא ושיווק מכשירי כתיבה, ציוד לביה"ס, ציוד היקפי למחשבים וציוד משרדי, מתחילה בהיערכות לקראת החזרה לשנת הלימודים הבאה ומדווחת כי שוק מוצרי החזרה לבית הספר צפוי לעבור מהפיכה מפתיעה השנה במגמות ובמאפיינים.
מנשה זילכה המשנה למנכ"ל ברשת קרביץ מסביר כי: "בראש ובראשונה מתאפיינת המהפכה (בדומה לתהליכי השוק המאפיינים כרגע גם את המהפיכה המסתמנת בשוק המזון) בנטישה של קהל הצרכנים את חנויות הדיסקאונט הפרטיות ומעבר לקנייה של Value For Money, כלומר קנייה של מותגים איכותיים, כאשר התמורה הערכית המתקבלת מביאה להוצאה כספית משתלמת".
לדבריו: "כיום ברור כי ברשתות מקצועיות ממותגות כמו "קרביץ" ניתן להשיג קנייה ערכית ואיכותית של מוצר מסוים תמורת אותו סכום אותו נשלם בקניית מוצר דומה לא ממותג ופחות איכותי בחנויות הדיסקאונט. קהל הצרכנים הישראלי מספיק אינטליגנטי לזהות את העובדה כי קרביץ טשטשה את ההבדלים בינה להין רשתות הדיסקאונט בפרמטרים של מחיר ולכן לעשות את החשבון הפשוט ולעבור ולבצע את הקנייה שהינה משתלמת יותר בכל המובנים ברשת מקצועית מתמחה וממותגת".
במסגרת שינויים שהנהיגה הרשת בקו הפרסומי של המותג בשנה שעברה שכלל בין היתר התקשרות עם משרד הפרסום "זרמון גולדמן" ומעבר לקמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, גם לקראת החזרה לביה"ס מאמצת הרשת אסטרטגיית פרסום חדשה.
בניגוד לשנים קודמות בהן נעשתה הפנייה הפרסומית להורים מתוך הבנה שהם אלה שמחליטים בשל העובדה כי הם בעלי האמצעים הכלכליים, השנה תתבצע פנייה ממוקדת לבני הנוער תוך הבנה מוחלטת שכוח הקנייה נמצא בידיהם.
לדברי זילכה: "מחקרים שביצענו העלו באופן ברור כי בית הספר הינו חד-משמעית המקום החברתי בו נקבע מעמדו החברתי של התלמיד הן בהסתכלות אובייקטיבית והן בתפיסתו של התלמיד את עצמו ביחס לחבריו. לכן ההצטיידות בסממנים חיצוניים קובעי סטטוס מסוים כמו הלבשה והנעלה ממותגת וכמובן ציוד חזרה לביה"ס ממותג כמו תיקי אופנה, ארגונית, קלמר וכו, הפכו להיות משמעותיים עבור התלמידים עד כדי כך שהם אלו שקובעים להורים את היקפה וטיבה של הקניה לקראת החזרה ללימודים".
לדבריו: "קרביץ מציעה שילוב שבעצם מגשר על הפערים שבין ההורים לתלמידים: חיבור של הפן האמוצינאלי - הנוער רוצה מותגי איכות, לפן הפונקציונאלי - ההורים מחפשים מחיר משתלם ואטרקטיבי".
זילכה מספר כי בניגוד למחשבה הרווחת כי קנייה אמוציונאלית דווקא תתבצע קרוב יותר למועד החזרה ללימודים, קרי סוף אוגוסט, דווקא הקנייה האמוציונאלית מתרחשת בתחילת יולי ואילו באוגוסט מתרחשות הקניות הפונקציונאליות הסולידיות יותר. אי לכך יתמקד הקמפיין הפרסומי המתוכנן בתקופה של סוף החופש הגדול".
הקמפיין המתוכנן ינציח את אחד מנכסי המותג קרביץ - הסיסמא "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" כאשר לסיסמא זו יתווסף המשפט "לא חוזרים ללמוד בלי סטייל..." שידגיש את העובדה כי הרשת מציעה מותגי איכות כמתן מענה לצורכי התלמידים.
מתוך הבנה כי המוזיקה מהווה חלק מרכזי ועיקרי בעולם התוכן של הנוער הפיקה קרביץ ג'ינגל בסגנון שיר רוק שילווה את הקמפיין ואת פעילות הקד"מ המתוכננת בסניפים.
שוק החזרה לביה"ס נאמד בכ - 400 מיליון ש"ח, כאשר רשת "קרביץ" מהווה 25% משוק זה.
הרשת מחזיקה בזיכיונות בלעדיים למוצרים של מותגים מובילים כמו: לוניטונס, ג'אנספורט, קדס, קריולה, ועוד ומשווקת תיקים, מחברות, קלסרים, יומנים ועוד הן בחנויות הרשת והן לרשתות שונות.

תאריך:  18/07/2005   |   עודכן:  18/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il