החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע"מ עלתה בקמפיין אינטרנט חדש המתמקד בחוויות המבקרים בכפר המוזיקה. הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס, בתקציב מדווח של 500,000 שקל, כולל פרסומים בשערי האינטרנט המובילים. ניתן לצפות בקמפיין באתר
www.layla.co.il/cocacola שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: "חיפשנו את הדרך הטובה ביותר להעביר את החוויה החזקה של כפר המוזיקה והחלטנו להציג את המבקרים עצמם. בכך הפכנו למעשה את המבקרים בכפר המוזיקה לכוכבים האמיתיים של הקמפיין, והם יכולים לראות את עצמם מככבים באתר או בקמפיין".
עוד נמסר כי הקריאטיב המוצג בקמפיין יתעדכן בשוטף ויציג את המבקרים שלקחו חלק בחוויה של כפר המוזיקה קוקה-קולה.
קוקה-קולה השקיעה השנה למעלה מ-9 מיליון שקל בכפר המוזיקה המציע גם השנה אטרקציות וחידושים ייחודיים. כבשנה שעברה, ולאור ההצלחה העצומה של הכפר, החליטה חברת "קוקה-קולה" להמשיך ולשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה.
קוקה-קולה הכפילה בשנה האחרונה את תקציב הפרסום באינטרנט הנאמד בכ-2 מיליון דולר. במסגרת זו הובילה החברה קמפיין אינטראקטיבי לספרייט, פאנטה, קוקה-קולה (באמצעות mymusic) ודיאט קוקה-קולה באמצעות אתר feelgood תוך השקעה בתחום התוכן באינטרנט.