קמפיין הקיץ של ישראייר בשילוב רשת המלונות ישרוטל מציע לטסים לארץ שילוב של נופש באילת כחלק ממחיר הטיסה לארץ. מהערוץ הישראלי נמסר כי הקמפיין הוא חלק מחבילת פרסום שנתית שרכשה חברת ישראייר בערוץ הישראלי בעלות של 75,000$ .
הקמפיין מיועד לתקופת הקיץ בה תנועת הישראלים מארה"ב ערה במיוחד - צפויה נהירה של כ 10,000 משפחות ישראליות לביקור בארץ.
קמפיין זה מצטרף לקמפיינים נוספים של גורמי תיירות בערוץ ובכללם חברת התעופה המתחרה אל על, חברות השכרת הרכב אוויס, באדג'ט, אלדן, שלמה סיקסט ומלון ג'רוזלם גולד ירושלים.
הערוץ הישראלי הוקם בשנת 2001 במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי העולם. הערוץ רוכש זכויות שידור בלעדיות מהערוץ הראשון, הערוץ השני (על שלושת זכייניותיו), ערוץ 10, ערוץ הספורט, ערוץ הופ!, חברות הכבלים ומפיקים רבים.
לערוץ הישראלי כ-250,000 צופים הפרוסים בארה"ב, בכל יבשת אירופה ובמדינות נבחרות באמריקה הלטינית. הערוץ הישראלי הינו בבעלות החברות I.V.P. בבעלות שלמה וולפרט יוזם הערוץ ומנכ"ל בפועל, קרדן תקשורת, מרלז תקשורת, ו-Monarchy Enterprises בבעלות ארנון מילצ'ן.