מותג האיפור הבינלאומי המוביל M.A.C מתרחב לשווקים נוספים בעולם ופתח בימים אלה חנות ראשונה בשנחאי שבסין. החנות משתרעת על שטח של 49 מ"ר, כאשר היעד הבא הוא פתיחת סניף נוסף בבייג'ין עד סוף החודש.
הדגש בפתיחת החנות ביפן הושם על נושא העיצוב - העיצוב של חנויות M.A.C בכל העולם הינו עקבי ועומד בסטנדרטים עולמיים. הרעיון העומד מאחורי העיצוב הוא חשיפה של התרבות הסינית ל-M.A.C בצורה אינטראקטיבית בה יוכל קהל היעד להתנסות בחוויה ולחוש באנרגיה ובדינאמיות האופייניות לחנויות M.A.C בכל העולם.
ג'ון דמסי, נשיא M.A.C :" M.A.C היא אחד מהכוחות הבולטים ביותר הפועלים בעולם האופנה. אמנם לרבים מתושבי סין זוהי החשיפה הראשונה ל-M.A.C אך אנו נמצאים בעמדות מפתח בתחום זה ומקיימים קשרי עבודה שוטפים עם במאים, מעצבים ומפיקים שונים בבייג'ין ובשנחאי, כך שזוהי למעשה, נקודת פתיחה אידיאלית מבחינתנו".
סניף M.A.C ביפן כולל קולקציה קבועה של מעל 500 מוצרים ומשיקה בכל חודש מראה איפור חדש הכולל ליין חדש ועדכני של צבעים ומראות המבוססים על פורמולות איפור ייחודיות ועמידות. סדרות האיפור הן קבועות וגלובליות אך מותאמות באופן אישי לסוג העור ולתרבות של כל מדינה ומדינה. כך למשל מציעהM.A.C מענה ייחודי לעור האסייתי המאופיין בגוון הנוטה לצהבהב. אלמנט זה הציב את M.A.C כחלוץ מרכזי ומוביל בתחום הקוסמטיקה בסין ועד כה החנות נמצאת במקום הראשון מבחינת יעדי מכירה.
על חברת M.A.C:
חברת M.A.C ( Make-up Art Cosmetics) נחשבת לאחד הכוחות הפופולריים והמשפיעים ביותר בתחום קוסמטיקה המודרנית.
החברה נוסדה ב- 1984 כמענה לצרכים הבסיסים המיוחדים של אמני איפור מקצועיים וכפתרון לתנאי התאורה והסטודיו התובעניים שבהם הם עובדים.
בשנת 1998 חברת M.A.C נרכשה על-ידע חברת "אסתי לאודר", ונמצאת כיום בבעלותה המלאה.
ל-M.A.C למעלה מ-725 נקודות מכירה ב-50 מדינות מסביב לעולם וברשותה קרן איידס מיוחדת הממומנת מתרומת מכירות של סדרת שפתוני VIVA GLAM בכל העולם.