X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

החטיבה המוסדית של יוניליוור החלה לשתף פעולה עם רשת "אווזי", במסגרתו הושק בהצלחה תפריט "אווזי לייט" לרשת ושודרגו יתר המנות. בימים אלה מושק גם תפריט קינוחים חדש לרשת.
בשלב הראשון, לפני מספר חודשים, פעלו שף מטעם יוניליוור ורשת "אווזי" לאפיון ובניית תפריט חדש לרשת, לשדרוג המנות הקיימות ולהשקת תפריט "אווזי לייט". להשלמת המהלך ,השבוע, הושק תפריט קינוחים חדש לרשת "אווזי" שפותח ע"י השף קונדיטור מטעם יוניליוור, יונתן וקסלר, בשיתוף הגורמים המקצועיים ב"אווזי".
הקינוחים החדשים כוללים בוואריה על קדאיף, מוס חלבה, מוס לימון וסופלה שוקולד. המנות נבחרו לפי התאמתן להיבטים השיווקים של רשת "אווזי" שביססה את עצמה עד כה כרשת מסעדות הגריל המובילה בישראל.
ענת גבריאל, מנהלת השיווק של החטיבה המוסדית ביוניליוור: "השקת תפריט הקינוחים החדש הינה פרי שיתוף פעולה ממושך ופורה של החטיבה המוסדית ביוניליוור עם רשת "אווזי". במסגרת זו נמשיך לפתח פתרונות חדשים עבור הרשת, על-מנת ליצור חדשנות ומגוון".
איציק לוי, מנכ"ל רשת "אווזי": "רשת 'אווזי' מתעתדת להמשיך ולהוביל את קטגוריית מסעדות הגריל בישראל. אנחנו קשובים לצרכי לקוחותינו ולכן איננו חוסכים במשאבים ניהוליים וכספיים כדי לשדרג ולחדש את התפריט כל העת. אין לי ספק כי החיבור העם חטיבה המוסדת של "יוניליוור" הינו נכון לרשת וימשיך להוכיח את עצמו גם בעתיד".
אודות רשת "אווזי"
רשת "אווזי" הוקמה ב-1970 בשכונת התקווה והפכה לרשת מסעדות הגריל הגדולה בישראל עם מחזור המכירות הנאמד ב-100 מיליון שקל ומפעילה 13 סניפים בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות פרטית של 6 שותפים.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  28/07/2005   |   עודכן:  28/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il