יכולות זיהוי הדיבור של TeleData Technology ממשיכות להתרחב עם השקת שדרוגים לטכנולוגיית ה-ASR שלה (זיהוי קול אוטומטי).
TeleData Technology משתמשת בטכנולוגיית ה-ASR של NSC בפלטפורמת ה-T3 שלה, כדי לפתח פתרונות בתחום הדואר הקולי.
פתרונות אלה יאפשרו זיהוי קול באופן אמין בטלפונים, בטלפונים ניידים ובדיבוריות.
שדרוגים אלה מאפשרים גמישות לארגונים שמשתמשים בזיהוי קול במסגרת שימושי הטלפונייה שלהם:
מדדים גמישים לזיהוי: מדדים גמישים לזיהוי מאפשרים לפלטפורמת ה-T3 להתאים את הרגישות של הניסיון בזיהוי הקול.
ניתן לקבוע את המדדים בהתאם לסביבת השיחה (למשל, אם מדובר בשיחות נכנסות לטלפונים ניידים או לטלפונים בכלי רכב), למשך הזמן שבו המערכת "תקשיב" למטלפן, ולרצון הלקוח שהמערכת תזהה את שם המטלפן, שם משפחתו או את שמו המלא.
ביטול הד: שיפור ביטול ההד מסייע להפחית "התפרצויות" מטעות, שמתרחשות בשל רעש רקע ושיחות לא רלוונטיות.
שפה: פלטפורמת ה-T3 תומכת בזיהוי דיבור באנגלית אמריקאית, אנגלית בריטית, רוסית, גרמנית, עברית וערבית.
נוסף על כך, משאבי השפה של NSC מכילים בסיס נתונים של יותר מ-60 שפות, שמאפשרות התאמה מהירה של שפות חדשות בפלטפורמת ה-T3.
זיהוי הדיבור ניתן ליישום במגוון יישומים טלפוניים, באופן שמפחית את העלויות התפעוליות ומגדיל את שביעות הרצון של הלקוח.
בשימוש בפקודות קול אינטואיטיוויות, המתקשרים זוכים בגישה מיידית למידע שהם זקוקים לו על ידי קישור לסדרנים אוטומטיים וגישה למדריכים גלובליים; גישה להודעות ללא הפעלת לחצן לשמיעת ההודעות הקוליות ושימוש במרכזי שירות בצורה יעילה יותר באמצעות מערכות IVR המופעלות באמצעות קול.
יניב ליבנה, מנהל TeleData Technology מסר: "שיתוף הפעולה בין TeleData Technology לבין NSC ממשיך להניב מוצרים חדשניים וחדשים. NSC מספקת פלטפורמה שמתאימה מאוד לייצור יישומים טלפוניים מתקדמים ואנחנו משקיעים בפלטפורמה הזו כדי שתוכל להציע פתרונות זיהוי דיבור גמישים וחסכוניים ללקוחות שלנו".
"הקשר בין NSC לבין TeleData הינו ערכי, שכן הוא משלב שתי טכנולוגיות מובילות בתעשייה להצעה ייחודית וחסכונית שתאפשר חדירה של שירותים מבוססי דיבור לחלקים חדשים בשוק", כך מסר ד"ר עמי מויאל, מנהל NSC.
בחודשים הבאים תפיץ TeleData מערכת הודעות המבוססת על קול ועל הטכנולוגיה של NSC.
על TeleData Technology
מאז 1991, TeleData Technology מתכננת פתרונות תקשורת חדשניים, כדי אפשר לארגונים לתקשר בצורה יעילה.
פלטפורמה ייחודית, מבוססת Linux תומכת במגוון לקוחות, דרישות אזוריות ותשתיות טכנולוגיות הן בחומרות ובתוכנות ישנות והן בסביבות מבוססות IP ו-Voip.
ה-T3, להבדיל מפתרונות הודעות אחרות, היא יישום פלטפורמה עצמאית, שחולקת במשאבים ובשערים עם רכיבים יישומיים אחרים.
פתרונות קול, פקס, IVR וכריזה משתמשים בשערים הפנויים, ובכך מפחיתים עלויות וסיבוכים מנהליים.
פלטפורמת ה-T3 משתמשת בשוכרים וברשתות כדי לשלב PBX, שרתי דואר אלקטרוני, יישומים של בסיסי נתונים וערוצי קול (T1, אנלוגי ו-VoIp).
על NSC
NSC מתמחה בטכנולוגיית זיהוי דיבור בשוק התקשורת.
המוצר של NSC הוא מנוע ASR שפועל על להבי PCI, שמעוצבים מסביב למעבדים המוקדשים לכך (DSP).
גישה ייחודית זו של NSC מאפשרת דחיסות גבוהה מאוד בעלות נמוכה במערכת בעלת ארכיטקטורה פשוטה.
מוצר ה-PCI המבוסס על להבים של NSC מבצע זיהוי קול ללא צורך במשאבי CPU, תוך שמירה על עקבות מינימליים, צד בצד, והוא מעניק למשתמשים שליטה מקסימלית במשאבי המערכת שלהם לצורכיהם.
NSC מציעה מנוע לזיהוי דיבור לשירותי טלפונייה המבוססים על דיבור כמו גם כמנוע לאיתור של מילות מפתח שבו משתמשים מנתחי דיבור.