"אלדן תיירות" יוצאת בקמפיין למבצעי אוגוסט של החברה, הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט.
הקמפיין בהיקף של כ-50,000$ יעלה באמצעות באנרים בעמודי הבית, החדשות והתיירות בפורטלים המרכזיים:
Y-net ,WALLA, "למטייל", Start, ONE’ NETravell , msn, Nfc, Globes.
במרכזו של הקמפיין מבצעים של אלדן תיירות בחודש אוגוסט, לגבי השכרות רכב ושהות במלון אלדן-וורלן בפריז.
הקמפיין ישולב במשחק טריויה הכולל שאלות על "אלדן", כאשר העונים נכונה על השאלות זוכים ברכב שכור לשבוע ימים לצרפת או איטליה.
באמצעות "פוגל אוגילבי אינטראקטיב" ו-Y.K.M.