X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אס.סי. ג'ונסון
▪  ▪  ▪

אס.סי. ג'ונסון משווקת המותג "טואלט דאק" המוביל בתחום הניקיון השירותים והאסלות מרחיבה את סל מוצריה ונכנסת לתחום האביזרים לשירותים ומשיקה לראשונה בישראל מוצר בעל פטנט מהפכני עולמי:
"מברשת הפלא" - מעוצבת בצורת ברווז עם ראשי ניקוי חד פעמיים המכילים נוזל ניקוי של טואלט דאק המוקצף במגע עם המים לניקוי יומיומי של האסלה.
השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה ובפעילות BTL בנקודות המכירה בהיקף השקעה של 5.5 מיליון ש"ח.
סך כל ההשקעה במהלך עומדת על כ - 8 מיליון ש"ח.
יעל ארצי (מנהלת שיווק) בג'ונסון מוסרת כי: "השקת המוצר החדש הינה מהפכנית בקטגוריית הנקיון לאסלה ומחזקת את מיצובו של המותג "טואלט דאק" כמוביל וחדשני במתן פתרונות לצרכן. ההשקה בישראל באה בעקבות השקה מוצלחת של ג'ונסון העולמית בארופה ובארה"ב.
לדברי ארצי: מברשת הפלא נותנת פתרון מושלם למענה על הצורך של ניקיון והגיינה מקסימלים בשילוב עם קצב החיים המודרני, ליף סטיל ונוחות".
חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת המותג "טואלט דאק" - המוביל בקטגוריית הניקיון לאסלה ושירותים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להחדרת מוצר מהפכני "מברשת הפלא" - המעניקה פיתרון ייחודי ובלעדי לניקיון האסלה".
עם השקת המוצר החדש צופים ב"טואלט דאק" לגידול במכירות של כ-30% עד סוף שנת 2006.
היקף ההשקעה הכולל בהחדרת המוצר החדש לשוק עומד על כ-8 שקל, כאשר מתוכם יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלוויזיה, פרסום בעיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה. הקונספט /סלוגן שילווה את הפעילות הינו "הדרך החדשה לניקוי האסלה". סרט הפרסומת הינו אדפטציה לסרטון ההשקה העולמי ומתאר איך המברשת ה"מסורתית" לוכדת ומעבירה את החידקים מהאסלה למקום אחסונה וחוזר חלילה (איכס). עד אשר מופיע הברווז של טואלט דאק ומראה את מברשת הפלא בעלת ראשי מברשת חד פעמים, ומודיע: "זרקו את ראש המברשת לאסלה והיפטרו מהחידקים". משרד הפרסום הינו שמעוני פינקלשטין FCB
עד היום השיקה החברה בישראל מגוון רחב של מוצרי ניקיון איכותיים לאסלה ובכולם תפסה נתחי שוק מרשימים ומובילים האחרון שבהם היה הג'ל הפעיל לאסלה בו מובילה טואלט דאק את הסיגמנט עם 85% נתח שוק.
לראשונה מרחיבה אס.סי גו'נסון את המותג "טואלט דאק" עם כניסתה לתחום האביזרים לניקיון האסלה.
מברשת הפלא הינו פיתוח ראשון ויחיד מסוגו בעולם המבוסס על פטנט ייחודי של SCJ הרשום בעולם, ומהווה הצלחה מטאורית בארצות הברית, אנגליה, איטליה, צרפת וכו'.
מברשת הפלא לניקוי יומיומי של האסלה מגיעה כערכה המכילה את המברשת בצורת ברווז, מתקן איחסון, ראשי מברשת ניקוי חד פעמיים. מחיר לצרכן כ-29.90 שקל, כמו כן ניתן לרכוש חבילת מילוי של 12 ראשי מברשת חד פעמים.
ישווק בכל רשתות השיווק והחנויות המובילות.
מברשת הפלא בעלת מספר יתרונות: ראשי הניקוי החד פעמיים מכילים נוזל ניקוי של טואלט דאק המוקצף במגע עם המים וזאת על-מנת לתת ניקוי יסודי ומקנים היגיינה מקסימלית כך שאין צבירה של לכלוך וחיידקים כמו במברשת האסלה הקיימות בשוק. עיצוב המברשת בצורת ברווז כך שאינה תופסת הרבה מקום סטייליסטית ונוחה לאחסון, בעלת ידית אחיזה ארוגונומית עם זווית כיפוף המאפשרת להגיע ולנקות גם מתחת לאסלה ומתחת לקו המים.
יעל ארצי (מנהלת שיווק ) בג'ונסון מסרה כי: לאחר ההצלחה המסחררת של המוצר בשוק האמריקני ולאחר שערכנו סקרי שוק מקיפים על הרגלי הצריכה ואורח חייו האינטנסיבי של הישראלי החלטנו לשווק את המוצר בישראל המתאים לקצב החיים של האישה המודרנית ולתת מענה לצרכים הקיימים של שמירה על היגיינת האסלה באופן יומיומי".
לדבריה: המוצר החדשני נותן מענה לבעיות שעלו בסקרים ובמחקרים כמו למשל בעיית ההיגיינה - אצל רוב הנשאלים עניין הלכלוך והחיידקים על המברשת הקיימת היווה גורם מכריע וכן הנשאלים העלו את עניין החיסכון בזמן ושיהיה נעים לשימוש לכן המוצר החדש מציע ערך מוסף שטרם היה קיים בתחום קטגוריית הניקוי לאסלה".
לרגל השקת המוצר החדש יוצאת "טואלט דאק" במבצעים אטרקטיביים הכוללים: כל הקונה את המברשת מקבל 12 ראשי מברשת חד פעמיים ב-9.90 שקל. בנוסף, ישנו קופון בתוך ערכת המברשת: קנה אריזת ראשי מברשת , קבל את השניה ב - 9.90 שקל.
טואלט דאק משווקת מגוון רחב ואיכותי של מוצרי ניקיון לאסלה המגיעים באריזה כנוזל, ג'יל, במגוון ניחוחות. קטגוריית ניקוי האסלה הינה אחת מהקטגוריית בעלות נפח המכירה הגדול בתחום הניקיון 82 מיליון שקל בשנה, המותג "טואלט דאק" ממשיך להתחזק ותפס נתח שוק של 21% בשנת 2005.השחקנים העיקריים בשוק: סנו, טואלט דאק ואחרים.

תאריך:  02/08/2005   |   עודכן:  02/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il