לקראת הופעת ספרו החדש של שמואל ורשבסקי: "ללכת עם לוגו", נפתחת לראשונה תחרות לעיצוב הלוגו האולטימטיבי: "איך נראה אות קין?"
מעצבים, אמנים, פרסומאים, ארט-דירקטורים, רעיונאים, סטודנטים וכל מי שנושא הלוגו מרתק אותו, מוזמנים לקחת חלק, לשלוח הצעות ולהשתתף בתחרות, בסיומה תתקיים תערוכה של העבודות.
בראש צוות השופטים עומד האמן יוסי למל והפרס ללוגו הזוכה: טיסה לפסטיבל הפרסום האירופאי.
טפסי השתתפות ניתן להזמין דרך כרמית:
karmit.alon@go-logo-go.co.il, מועד אחרון להשתתפות הוא 20.09.05.
ספרו השלישי של הפרסומאי שמואל ורשבסקי, "ללכת עם לוגו", נכתב כתשובה לספרה של נעמי קליין "no logo".
ורשבסקי, חלוץ הפרסום הבינלאומי בישראל, אבי תורת המותג ומעביר סדנאות על מותגים וסוציאליזציה של המותג, כתב את הספרים: חופש הפיתוי (1997) ו-"האלים החדשים" (2002).